AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Tenker å ta båt fra Stockholm til Helsinki. Noen som har vært i Helsinki? Er det verdt et besøk? Hva er å se og oppleve? Har du tatt båten som går fra Stockholm? Anonymkode: 80150...7f7
surre_sub Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Har vært der hyggelig by god mat og yrende uteliv.
Hecubaa Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 (endret) Jeg var der for to uker siden, veldig fin by. Vi var der en weekend og mest for å kose oss så vi gjorde ikke så mye spesielt, var en tur på Linnanmäki (stor fornøyelsespark) og fikk med oss Uspenskijkatedralen og domkirken som begge dominerer bybildet. Jeg vil anbefale Moomin Shop inne på kjøpesenteret Forum hvis du er fan av den gjengen der som jeg er Endret 6. juli 2016 av Hecubaa
Gjest earlgrey Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Jeg var der i juni helt ok by. Ikke så veldig mye å finne på og shopping er samme som i norge (både butikkutvalg og pris). Var der et par dager før vi tok båten til tallinn. Ville egentlig heller tatt båt frastockholm til tallinn om jeg var deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå