Gå til innhold

Matrester etc. som ligger over tid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tar det egentlig før feks. matrester, smuler og søl som ligger over tid, fører til mer skade enn at det er generelt ekkelt å se på? 

Kanskje dårlig formulert spørsmål, men tenker altså hvor lang tid slikt kan bli liggende før det feks. blir mugg, dyr eller lignende? 

JA, man bør tørke bort sånt med en eneste gang, så ingen trenger å svare det :) Men jeg tenker hvis det ikke tørkes bort med en gang eller innen kort tid. 

Anonymkode: cb840...5be

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer fort insekter som fluer, kakerlakker og maur mm.

Anonymkode: 4bba5...2d1

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer fort insekter som fluer, kakerlakker og maur mm.

Ja, men hvor fort? Det er jo det jeg spør etter :)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hvor fort? Det er jo det jeg spør etter :)

Fra timer til noen dager, fluene først.

Gjest GulSol
Skrevet

Denne gikk på NRK i vinter. Kul dokumentar. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor fort kommer vel også an på type bolig. Bor du i 12 etasje i en leilighet, skal det litt mer til for å få f eks maur enn om du bor i en enebolig. Fluer derimot vil jeg tro kommer relativt raskt, ihvertfall hvis det er snakk om mat som ikke tørker inn (brødrester skaper ikke like store problemer som f eks frukt). 

Selv er jeg ganske nøye med å tørke av kjøkkenbenken og holde det rent i kjøleskapet, og bosset taes ut hver dag. Men sønnene mine har av og til boligen for seg selv 2 - 3 dager , og jeg er ganske imponert over hvor mye som kan bli stående i vasken, matrester på kjøkkenbenken, overfylt boss osv uten at det er kommet noe småkryp....

Anonymkode: ad8de...d8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...