AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Jepp! Det var det. Har dere noen gode tips på hvordan jeg skal slutte å "crave" godis hver bidige dag? Her går det spesielt i sjokolade, potetgull og dip. Har skjerpet meg, men er ikke helt i mål enda. Anonymkode: 671b9...3df
rh1 Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Sikkert ingenting du ikke har hørt før, men i første omgang kan du jo prøve å bytte ut chipsen med agurk og gulrøtter, og unne deg litt dip med kesam for eksempel Så kan du lage deg noe sunt snacks som daddelkuler eller bountysjokolade med dadler. (hvis du gidder, jeg er ikke noe flink på sånt ) . Eller smoothie /smoothiebowl! Så er det jo viktig at du spiser NOK annen mat, da
Gjest Runforit Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Spis nok og rett så unngår du blodsukkerdropp.
linsejesus Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Hvis du ikke klarer å la være kan du heller satse på å begrense inntaket eller begrense det til visse tider. F.eks ikke noe snop uten at du har spist deg mett på noe sunt først. 1
pippip Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Frosne druer funker bra for søtsuget mitt i hvert fall ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå