AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Ikke ogde det skjer, men når det hender er det fantastisk Anonymkode: 0d8e1...059
WayOverrated Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Skjer ofte her i hus, er ikke mange ganger jeg klarer å holde igjen når samboeren kniper under orgasme ❤
Gjest Klopp Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 (endret) Holder alltid igjen til sexpartner kommer. Øvd mye på å holde igjen siden tenåra. Deilig å komme samtidig. Er jeg for kåt så kan det lett skje uhell at jeg kommer tidligere. Noen ganger kommer partner før meg. Spesielt når partneren er en mann. Endret 6. juli 2016 av Klopp
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Beste mannen jeg noensinne har hatt sex med, kom aldri samtidig med meg. For meg spiller ikke det noen rolle. Og det gikk for oss begge. Vi hadde alltid sex lenge. Anonymkode: 96e20...690
EEØm Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Jeg synes egentlig ikke det. Tanken tenner, og vi gjør det noen ganger, men når jeg kommer klarer jeg nesten ikke å tenke på noe annet, og jeg blir litt skuffa om jeg liksom går glipp av at han kommer. Hvis jeg virkelig jobber for det kan jeg nyte at han kommer, men da blir min orgasme mindre 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå