Gå til innhold

Greit å kjøre egen bil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit å kjøre egen bil? Vi skal kjøre fra frisøren til fotografi-stedet, og deretter til hotellet der vielsen skal foregå. Regner med å være der ca 1 time før selve vielsen for å gjøre siste klart på hotellrommet osv før selve seremonien skal skje i et annet lokale (selvsagt :) ). 

Det er vel greit å kjøre egen bil? Har ikke tenkt at noen skal se oss i bilen igrunnen..
Tenkte at mannen skulle være sjåfør og jeg skulle sitte på, i stasjonsvogna vår :P Men er jo ingen grunn til å leie en bil/sjåfør bare for å gjøre det? Eller hva gjør folk? 

Anonymkode: f4ac6...80f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det det? Hvorfor skulle dere bruke penger på å leie en bil, når dere bare skal bruke den som transport og ikke som en "greie" med fotografering og ståhei?

Anonymkode: 92ea7...006

• Liker 1
Skrevet

Så klart er det ok! Dersom dere ikke ønsker å bruke penger på fancy bil og sjåfør så dropper dere det. Bruk deres egen bil dere :)

AnonymBruker
Skrevet

Helt ok! Vi brukte egen bil. Hadde vaska den skikkelig både inni og utenpå dagen før, og noen venner pynta bilen med nygift- skilt i bakvinduet og flagg osv. 

Anonymkode: 9f0e0...863

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte egen bil, men fikk en av forloverne til å kjøre. Bilen var nyvaska, men ellers ikke stylet på noen måte. Det er et veldig koselig bilde av oss der mannen hjelper meg (og kjolen) ut av bilen, men ellers var den på ingen måte synlig (vi hadde ikke kirkebryllup, så ingen kjøring fra vielsen med alle gjestene på kirketrappa). 

Anonymkode: a432a...292

Skrevet

Brukte også egen bil :) Det var noe vi ikke ville bruke masse penger på :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok vanlig taxi. Var ingen som så meg ankomme så da dreit jeg i det. Hadde jeg fått brudekjolen inn i yarisen til min mor hadde vi bare kjørt den.

Anonymkode: b6400...e18

Skrevet

Vask den skikkelig! Tenker spesielt på innsiden av dørkarmer etc. Ville vært forferdelig med sort skit på kjolen da det sikkert er litt vanskelig å komme inn og ut av bilen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...