AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Barna mine har tegnet med whiteboard-tusj på kjøleskap, vegger, speil og skaper Speilene og glassene gikk nogenlunde greit av, mens kjøleskapet ble det gnidd ut på, og fryseboksen er det fortsatt en dus verson av skribleriet igjen på Veggen er ett kapittel i seg selv Hvordan får jeg det bort? (Skjønner ikke hvordan de fikk det til en gang. Skriver på kjøleskapet daglig, men har alltid gått bort) Salmiak virket ikke, 70% alkohol virket ikke Anonymkode: d286f...b24
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Slutt å prøve ulike ting førmdu finner noe som virker i teorien. Ellers risikerer du å få problemer med å få det som kan fungere til å fungere. Søk på google. Anonymkode: beb0e...bfa
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 På obs, nille og div har de supersvamper som tar alt av slike ting. De selges bilig i store pakker på ebay, men du har kanskje lyst å få det kjapt vekk.. Anonymkode: a6a59...c74
Muscae Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Våtservietter fjerner mye rart, kanskje du kan prøve det? Hårspray (Elnett ol.) fjerner blyantstreker på veggen, kanskje det kan prøves? Jeg pleier å bruke håndsprit for å få whiteboardet helt rent, mulig det hjelper deg? På veggen vil en jo helst bruke noe som ikke tar både malingen og tapeten også, så ville prøvd på et lite synlig område først.
attegløyma Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Neglelakkfjerner tok tusj på parketten her i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 Denne + neglelakkfjerner (som egentlig er aceton om det skal være noe futt i den). Det fins neglelakkfjerner uten aceton, ville ikke stolt på at den tok flekkene. Anonymkode: 3482d...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå