Gå til innhold

Hvite joggesko/sneakers

Anbefalte innlegg

Gjest earlgrey
Skrevet

Jeg føler jeg må oppgraderes litt fra de hvite og svarte conversene mine. Hater å kjøpe sko fordi jeg ikke har peiling og aldri finner noe jeg liker :P jeg ønsker meg noen sko som er litt som de helhvite adidas sneakersene, men har noen tips til alternativ til disse? Føler det er så mange som har dem :) helst ikke over 1000 kr, er på studentbudsjett :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reebok sin Royal Glide synes jeg er fin, men "alle" går i den. Tror de har solgt i bøtter og spann av den modellen. Kjøpte mine i fjor, så har slitt ut mine, men litt kjipt å gå på treningssenteret og så står det 5-6 like par ved inngangen, og så er jeg ikke sikker på hvilket par som er mine. 

https://www.getinspired.no/reebok-royal-glide.html?gclid=CMSgsJj1380CFWUlcgodRIIAwQ

I år kjøpte jeg helt hvite Nike Air Max, nesten dobbelt så dyre, men på langt nær like gode å gå i som Reebok. 

Skrevet

Jeg syns Asics Gel Lyte III er så fine! Jeg har dem i svart, og elsker virkelig både hvordan de ser ut og hvordan de er å gå i. De ligner litt på Reebok sine Royal Glide, men til sammenligning er det ''ingen'' som har Gel Lyte III. Det finnes variant IV og V av Gel Lyte også, men personlig synes jeg III er finest. 

Gjest earlgrey
Skrevet
16 timer siden, Stars skrev:

Reebok sin Royal Glide synes jeg er fin, men "alle" går i den. Tror de har solgt i bøtter og spann av den modellen. Kjøpte mine i fjor, så har slitt ut mine, men litt kjipt å gå på treningssenteret og så står det 5-6 like par ved inngangen, og så er jeg ikke sikker på hvilket par som er mine. 

https://www.getinspired.no/reebok-royal-glide.html?gclid=CMSgsJj1380CFWUlcgodRIIAwQ

I år kjøpte jeg helt hvite Nike Air Max, nesten dobbelt så dyre, men på langt nær like gode å gå i som Reebok. 

Ja, de er fine :D vet du hvordan de er i str.? Altså reebok sine :) 

Skrevet
6 minutter siden, earlgrey skrev:

Ja, de er fine :D vet du hvordan de er i str.? Altså reebok sine :) 

Vil si de er helt normale i strl. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...