Loppa123 Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Ungene knuste iPaden og vi skal kjøpe ny. Har akkurat bestilt en ny iPad 2 64 GB fra eBay . Men så ble jeg litt usikker etter jeg hadde bestilt . Fungerer det ? Jeg har jo den gamle laderen til min hjemme i tilfelle det er annen kontakt. Jeg ga 2700 Kr INK frakt fra United kingdom, høres det ut som OK pris? Finner ikke iPad 2 på Elkjøp lenger og mini blir for liten. Hvor lang tid kan d ta og få fra UK? Noen erfaringer ?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 2700,- for en ipad 2? Du er blitt lurt! Den får ikke lenger de siste ios oppdateringene på den. Det er en dinosaur. Anonymkode: 9136d...e79 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 1 time siden, Loppa123 skrev: Ungene knuste iPaden og vi skal kjøpe ny. Har akkurat bestilt en ny iPad 2 64 GB fra eBay . Men så ble jeg litt usikker etter jeg hadde bestilt . Fungerer det ? Jeg har jo den gamle laderen til min hjemme i tilfelle det er annen kontakt. Jeg ga 2700 Kr INK frakt fra United kingdom, høres det ut som OK pris? Finner ikke iPad 2 på Elkjøp lenger og mini blir for liten. Hvor lang tid kan d ta og få fra UK? Noen erfaringer ? Det kommer mva og gebyr for tollbehandling på toppen også. Høres ikke ut som en god deal... Anonymkode: dd221...9f1 1
tdm900 Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Den 6. juli 2016 at 18.27, Loppa123 skrev: Ungene knuste iPaden og vi skal kjøpe ny. Har akkurat bestilt en ny iPad 2 64 GB fra eBay . Men så ble jeg litt usikker etter jeg hadde bestilt . Fungerer det ? Jeg har jo den gamle laderen til min hjemme i tilfelle det er annen kontakt. Jeg ga 2700 Kr INK frakt fra United kingdom, høres det ut som OK pris? Finner ikke iPad 2 på Elkjøp lenger og mini blir for liten. Hvor lang tid kan d ta og få fra UK? Noen erfaringer ? Å kjøpe noe slikt på eBay er nok en risikosport. Tror vedkommende sitter og gnir seg i henda og fryder seg over at den endelig er borte. iPad Air koster 3395,- hos Teknik Magasinet. Gjorde bare et kjapt søk nå, og den du har kjøpt ble lansert i 2011.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå