Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Kona og jeg har hatt en del utfordringer det siste 3/4 året.
Hun er nå på hytta med ungene. Hun har gjenopptatt en del kontakt via SMS den siste tiden med eksen fra hun var 14-15, han var 17. Han hadde en penis på 22cm , har hun fortalt etter at jeg har spurt, at han ikke klarte å trenge inn i henne første gang de skulle ha samleie pga han var så stor.
Hun kan "prate med han om alt og ønsker å være venn med han". Han har sendt en del meldinger om at han ønsker å ha sex med henne og ønsker at hun skal bli hennes elsker uten om forholdet vårt. 
Jeg har en penis bonepressed på 15x14 cm.
Tidvis har hun bedt meg fiste henne.
Hun har tatt med en dildo på hytta, http://shop.erotikknett.no/Vibrator/Naturtro-vibratorer/Samson-swinging-delight. Den kjøpte jeg til henne for jeg liker å se hun onanere foran meg.
Iblant har hun sagt at den er for stor, andre ganger at hun "trenger den iblant for å fylle seg opp".
Jeg fikk noen meldinger i dag som gjør meg veldig i tvil. På en måte ønsker jeg å ordne forholdet til hva det var før, på en annen måte ikke. Jeg føler iblant at jeg har stor nok penis, andre ganger ikke og hun må ha noe mye større. 
Det er barn og økonomi inni bildet.
Er det noen som har noe gode råd eller har vært borti lignende? 
Hva bør jeg satse på? Bør jeg bare avslutte og gå videre eller dette mulig å fikse?

Undrende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS. Her ville jeg forlatt rede tvert. Slike damer er ikke noe og samle på, etter min mening. Hensynsløs høres hun ut som. Så kom deg ut, ta vare på dine barn og få deg eventuelt ei ny, som er ferdig med tidligere elskere og vokst fra kukkstørrelse drømmer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...