Gå til innhold

Beskriv din konkurent/trussel i form av en anen kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid lurt litt på hva som ses å være en "trussel"/ konkurent for andre kvinner/damer.

Jeg er ofte blitt kallt det av andre selv om det ikke er i min hensikt.

Ikke det at jeg føler meg som noe deiligdame,og ikke tror jeg at det er noen som vil kalle meg det heller.

En kvinne aom jeg føler er en trussel/konkurent er slik :

-Langt mørkt velstelt hår (hår som går lengre ned enn skulderbladets slutt)

- Blå øyne (med gnist av selvsikkerhet)

- Pent (rak fjes (typ Jenifer Lopez form)

-veltrent kropp (sprett rumpe, flat mage,stram kropp)

-ikke mindre enn at man bruker 36 i klær og ikke større enn at man bruker 38 i klær

- selv sikker kropps holdning ( rak i rygg ,"stolte" skuldre , bestemmt kritt)

og er personen smart på toppen av det hele da begynner jeg kjenne at det ulmer av sjalusi tildenser om sammbo er tilstede og ser på vedkommende litt for legng.

Hvordan ser deres trussel/konkurent ut ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig dårlig selvtillit og sliter samtidig med BDD så jeg føler meg truet av omtrent alle.

Blir noe av det samme som du skrev, veltrent, pent ansikt, smart og selvsikker.

I tillegg føler jeg meg mer truet hvis vedkommende vet veldig mye mer enn meg om noe kjæresten interesserer seg i (for eksempel data). Blir kanskje litt dumt og barnslig av meg men sånn er det.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Ser ikke så mange trusler rundt omkring, men om jeg skulle komme på noe så er det mer det om ei jente har vanvittig sjarm og utstråling... I tillegg til å være søt. Sånne billed-skjønne damer ser jeg ikke på som trusler...

Skrevet

Naima skrev:

Har alltid lurt litt på hva som ses å være en "trussel"/ konkurent for andre kvinner/damer.

Jeg er ofte blitt kallt det av andre selv om det ikke er i min hensikt.

Ikke det at jeg føler meg som noe deiligdame,og ikke tror jeg at det er noen som vil kalle meg det heller.

En kvinne aom jeg føler er en trussel/konkurent er slik :

-Langt mørkt velstelt hår (hår som går lengre ned enn skulderbladets slutt)

- Blå øyne (med gnist av selvsikkerhet)

- Pent (rak fjes (typ Jenifer Lopez form)

-veltrent kropp (sprett rumpe, flat mage,stram kropp)

-ikke mindre enn at man bruker 36 i klær og ikke større enn at man bruker 38 i klær

- selv sikker kropps holdning ( rak i rygg ,"stolte" skuldre , bestemmt kritt)

og er personen smart på toppen av det hele da begynner jeg kjenne at det ulmer av sjalusi tildenser om sammbo er tilstede og ser på vedkommende litt for legng.

Naima, jeg tror du kan slappe helt av. Klart at gutter kaster et ekstra blikk på slike jenter, det er helt naturlig at man kikker ekstra på noe som er veldig vakkert.

Når det gjelder reelle "trusler" så frykter jeg mer jenter som er sjarmerende uten å være "perfekte". Jenter som smiler mye, som er stort sett alltid i godt humør, jenter som er morsomme uten å anstrenge seg så veldig, jenter som ler seg skakk av kjæresten sine vitser - som dermed får ham til å føle seg spesiell. Jenter som er et naturlig midtpunkt pga av sin væremåte og ikke pga sitt utseende tror jeg nok heller du bør frykte istedet for den "Jennifer Lopez-look-alike`n" som du beskrev over her.

Skrevet

Meg selv - i en 10 kg slankere utgave :sjarmor: !!

Skrevet
sliter samtidig med BDD så jeg føler meg truet av omtrent alle.

Hva er BDD??

Gjest Anonymous
Skrevet

Det må være en tynn, veltrent, vakker liten kvinne med mini-strutte-pupper og langt, mørkt hår.. (Blå eller brune øyne) Som i tillegg er veldig modig, "fri", totalt uten hemninger og har forelsket seg i samboeren min. :o (Hun finnes ikke, hehe)

Andre ser jeg ikke på som noen trussel, egentlig.

Skrevet

Hva er BDD??

BDD står for Body Dysmorphic Disorder. Det er en 'slektning' til anoreksia men går mer på utseende generelt enn vekta. Kan lese mer her om du er interessert. http://www.bddcentral.com

Gjest StoreSky
Skrevet
Ser ikke så mange trusler rundt omkring' date=' men om jeg skulle komme på noe så er det mer det om ei jente har vanvittig sjarm og utstråling... I tillegg til å være søt. Sånne billed-skjønne damer ser jeg ikke på som trusler...[/quote']

Enig med Lilleulv!

Ellers har sambo en jente i vennekretsen som jeg synes er en trussel. Har aldri møtt henne, men de sendte tekstmeldinger til hverandre om at "de savnet det de hadde før, selv om de hadde det bra nå" - fikk vite at de hadde en greie med hverandre før vi ble sammen...Men det er altså minst 8,5 år siden. (fikk vite dette i mai)

Skrevet

Selvsikre folk blir ofte sett på som en trussel.

Det er ialfall det jeg har opplevd.

Skrevet

Jeg føler meg usikker når jeg møter jenter som har høyere inteligens enn meg, og som har en lengre utdannelse enn meg. Føler meg mindre smart da..Jeg er trygge på meg selv når det kommer til utseende, så der føler jeg ingen trusler.

Skrevet

Jeg oppfatter ingen som en trussel mot forholdet mitt, om det er det trådstarter mener. Jeg er veldig trygg på at mannen ikke har øyner for andre. Men jeg kan føle trussel karrieremessig, og da er det mennesker som kommer inn på min 'arena' med selvsikkerhet og en solid portofolio. Men jeg har aldri opplevd at noen virkelig har ødelagt for meg, så det er en usikkerhet som går over ganske raskt når jeg minner meg selv på at jeg er dyktig, jeg også!

Skrevet

Utseende alene utgjør ikke en trussel.

At en dame er fantastisk pen er ikke nok til at mannen min skal gå fra meg til fordel for henne. Og hvis det likevel skulle vise seg at kun utseende/kropp var nok, så er han en annen enn den mannen jeg kjenner og elsker.

Jeg ser ingen andre kvinner som trusler. Min mann elsker meg for den jeg er, og så lenge vi begge gjør hva vi kan for å pleie forholdet vårt har vi ingenting å frykte. Jeg tror den største trusselen mot et forhold ligger i hver enkelt av oss. IKKE i utseendet til utenforstående!

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg synes jenter med veldig mye selvtillit og utstråling kan være en trussel.

Skrevet

Jeg opplever ikke vakre og/eller selvsikre jenter som en trussel mot meg.

Derimot er det en type kvinne som jeg virkelig er på vakt mot og som jeg også har opplevd:

De som i det ene øyeblikket er veldig koselige med meg. Prøver å få meg til å prate om helt personlige ting. Men ganske så snart ser jeg at dette er en person som egentlig ikke bryr seg det minste om MEG, men bryr seg mer om å skaffe seg flere allierte. (skjønner?).

Og jeg merker også at en slik person lett kan oppfatte meg som en trussel. Jeg er selv en person som er strålende fornøyd med meg selv :wink:

Hilsen Ella

Skrevet

Utstråling er den største trusselen for meg. Hvitt smil- som smiler hele tiden, og en glød i øynene... Lyst langt tykt hår og blå øyne er litt trussel (i forhold til samboern min- jeg vet han har vært litt svar for blondiner i sin "ungdom") selv om jeg absolutt syns mørkhårede brunøyde er penest.

Intelligens er en ganske stor trussel, føler meg ikke som verdens mest intelligente akkurat,så... :oops: Og ellers sterk, stram kropp- ikke tynn, heller bittelitt tett. Ikke tjukk-tett,men stram og flott tett. :)

Skrevet

De rappkjefta, smarte og morsomme, som ikke er så veldig pene ved første øyekast, men som tiltrekker seg alltid oppmerksomhet pga utstråling og intelligens :P Og så klart de overmenneskelig pene. Det er sånne man hater i et sekund eller to ;)

Gjest happyending
Skrevet

en normalt søt jente med masse utstråling som er veldig smart og koselig, særlig mot kjæresten min.. og ekser av han hvis han prater mye fint om henne eller ikke forteller noe i det hele tatt.. ellers særdeles lite =)

Skrevet
en normalt søt jente med masse utstråling som er veldig smart og koselig' date=' særlig mot kjæresten min.. og ekser av han hvis han prater mye fint om henne eller ikke forteller noe i det hele tatt.. ellers særdeles lite =)[/quote']

Enig i den! ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er trusseljenta. Og jeg mener det ikke som noen spøk en gang, men slik er det. Enda jeg ikke har gitt noen grunn til å være noen trussel, jeg har da høy moral og har ikke tenkt å snappe en gift mann, liksom. :tunge1: Jeg blir veldig raskt sett på som en 'trussel' blandt kvinner. En av grunnene til at jeg har flest kamerater, og har et yrke hvor det er få kvinner.

Jeg er pen, har OK kropp og er smart, så... :sjarmor: Men noen trussel er jeg ikke. Sånn egentlig. :wink::tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...