AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Vet ikke hvor denne kunne postes. Hvertfall er jeg veldig interessert i en gutt og har på facebook stalket HELE familien hans. Tante, onkler, søskenbarn osv. og alle har likt etternavn. Nå har vi noe på gang, og vi låner telefonene av hverandre hvis det er småting vi skal sjekke opp. Greia er at selv om jeg har slettet loggen på facebook, så kommer alle i familien opp som valg når jeg skriver en bokstav i navnet deres. For eksempel hvis alle heter Johansen til etternavn, og jeg skriver "J". Da kommer ALLE opp på rams og rekke siden jeg har søkt ofte på de, og dette vil jeg ikke. Vil jo helst at de jeg er venner med på face skal komme opp, og det er pinlig hvis han får se at jeg har stalket hele slekten. Er det noen måte man kan fjerne dette slik at de ikke er de første som kommer opp? Igjen: søkerloggen er slettet. Ikke noe reelt problem sånn sett, men hade vært best uten. Anonymkode: 24b72...7bd
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 På face er det slik at de siste søkene dine er de som kommr først. Du får søke etter andre ting (navn,restuaranter, steder etc) som begynner på J, da går dem bort Anonymkode: 54d8e...aa8 1
penny_ Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Den 6.7.2016 at 17.30, AnonymBruker skrev: På face er det slik at de siste søkene dine er de som kommr først. Du får søke etter andre ting (navn,restuaranter, steder etc) som begynner på J, da går dem bort Anonymkode: 54d8e...aa8 Jeg tror at hun må søke på mange andre ting som begynner på J ofte for at de i familien til daten skal gå bort, for jeg tror ikke det er de siste som kommer opp, men de du er oftest inne på.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Du kan slette søkeloggen om jeg minnes rett så er det en knapp til høyre øverst i søkeloggen. Der kan du slette loggen. Anonymkode: fbb35...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå