AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Er det noen her som har prøvd denne attraksjonen? Kan det være noe for de som synes Supersplash o.l. er for skummel? Eller er det bratte stup osv i Ragnarok også? Hvor lange køer må man regne med? Anonymkode: ca24c...e78
Aamu Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Da jeg tok den var det LANG kø, nesten en halvtime, vel. Føler vi ventet og ventet. Supersplash er skumlere ja, jeg synes ikke denne er skummel i det heletatt. Det verste var vel slutten når man må opp en bratt bakke igjen Jeg er ganske pyse, men synes denne var veldig mild..
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Ragnarok er ingenting. Anonymkode: 1107f...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 3 minutter siden, Aamu skrev: Da jeg tok den var det LANG kø, nesten en halvtime, vel. Føler vi ventet og ventet. Supersplash er skumlere ja, jeg synes ikke denne er skummel i det heletatt. Det verste var vel slutten når man må opp en bratt bakke igjen Jeg er ganske pyse, men synes denne var veldig mild.. Passer bra for de som synes tømmerrenna er litt skummel også da kanskje? Hvor lenge varer selve turen? Det er også litt kjipt med Supersplash at man venter lenge og så er turen over på noen sekunder. Sånn sett er tømmerrenna litt bedre. Anonymkode: ca24c...e78
Aamu Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Passer bra for de som synes tømmerrenna er litt skummel også da kanskje? Hvor lenge varer selve turen? Det er også litt kjipt med Supersplash at man venter lenge og så er turen over på noen sekunder. Sånn sett er tømmerrenna litt bedre. Anonymkode: ca24c...e78 Ja, det tror jeg. Det er ingen tømmerrenna-stup. Er et lite et, ved en foss, og så er det at man går inn i en "dragemunn". Søk på youtube så ser du den Ja, jeg har ikke tatt supersplash på år og dag, men det verste med den synes jeg er høyden :o
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 2 minutter siden, Aamu skrev: Ja, det tror jeg. Det er ingen tømmerrenna-stup. Er et lite et, ved en foss, og så er det at man går inn i en "dragemunn". Søk på youtube så ser du den Ja, jeg har ikke tatt supersplash på år og dag, men det verste med den synes jeg er høyden :o Et siste spørsmål, blir man våt og bør ha med regnfrakker? Hilsen pysefamilien Syns ikke det er så mange attraksjoner mellom de kjempeskumle og de for de minste barna. Så håper denne kan være noe for oss. Anonymkode: ca24c...e78
Aamu Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et siste spørsmål, blir man våt og bør ha med regnfrakker? Hilsen pysefamilien Syns ikke det er så mange attraksjoner mellom de kjempeskumle og de for de minste barna. Så håper denne kan være noe for oss. Anonymkode: ca24c...e78 Ja, du blir våt Men på en varm sommerdag er det bare deilig. Jeg tok ikke med mob.,da. Hva mener du med minste? Så ikke så mange små som tok den, men står litt på Tusenfryds sider.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 1 minutt siden, Aamu skrev: Ja, du blir våt Men på en varm sommerdag er det bare deilig. Jeg tok ikke med mob.,da. Hva mener du med minste? Så ikke så mange små som tok den, men står litt på Tusenfryds sider. Så gjennom youtubeklippet nå, liker at den varer så lenge. Så ganske passende ut for oss bortsett fra det ene fallet som så litt skummelt ut men vi får vel ta sjansen. Anonymkode: ca24c...e78
Aamu Skrevet 6. juli 2016 #9 Skrevet 6. juli 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så gjennom youtubeklippet nå, liker at den varer så lenge. Så ganske passende ut for oss bortsett fra det ene fallet som så litt skummelt ut men vi får vel ta sjansen. Anonymkode: ca24c...e78 Går nok bra Kommer litt an på ungen og.
Gjest insta72 Skrevet 6. juli 2016 #10 Skrevet 6. juli 2016 pysa mi elsket denne,, Hu synes den var gøy. Ja du kan bli våt kommer litt ann på hvor du sitter og hvor mange dere er. Men den var morsom og snill..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå