Idasofie Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Jeg bruker clearblue digital eggløsningstest for første gang. Jeg tok test nr 6. i går og fikk et smilefjes. Noe som betyr at jeg hadde LH stigning i går. Jeg tok enda en test i dag, og den var negativ. Altså bare en sirkel. Hadde jeg kun eggløsning i går? .... 🤔 Kan noen forklare?😅 takk for hjelp og svar!☺️
Illy Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Var det den versjonen hvor du først får blinkende smilefjes pga østrogenstigning, og så fast smilefjes ved LH-stigning, eller den som bare viser fast smilefjes og LH-stigning? Regner egentlig med at det var den siste, må bare høre for sikkerhets skyld. Men i hvert fall, egget slippes 24-48 timer etter LH stigningen Stigningen kan være rask eller kort, så du kan få positiv test ei stund, eller bare en dag. Eller til og med bare en halv dag, dermed er det enkelte som bør teste både morgen og ettermiddag for å få positiv test. Mest sannsynlig har du eggløsning i dag
Ny Bruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Hvis du har den enkle testen med bare smilefjes (ikke med dobbel hormonindikator der du har både blinkende og fast smilefjes), så betyr et smilefjes at de to neste dagene er dine mest fruktbare. Ingen vits i å teste mer. LH hormonet synker dagen etter, men egglsningen kommer jo 12-36 timer etter LH-toppen. Så det er bare å kjøre på i dag også.
Idasofie Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2016 (endret) 4 timer siden, Idasofie skrev: Jeg bruker clearblue digital eggløsningstest for første gang. Jeg tok test nr 6. i går og fikk et smilefjes. Noe som betyr at jeg hadde LH stigning i går. Jeg tok enda en test i dag, og den var negativ. Altså bare en sirkel. Hadde jeg kun eggløsning i går? .... 🤔 Kan noen forklare?😅 takk for hjelp og svar!☺️ Endret 6. juli 2016 av Idasofie
Idasofie Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2016 3 timer siden, Illy skrev: Var det den versjonen hvor du først får blinkende smilefjes pga østrogenstigning, og så fast smilefjes ved LH-stigning, eller den som bare viser fast smilefjes og LH-stigning? Regner egentlig med at det var den siste, må bare høre for sikkerhets skyld. Men i hvert fall, egget slippes 24-48 timer etter LH stigningen Stigningen kan være rask eller kort, så du kan få positiv test ei stund, eller bare en dag. Eller til og med bare en halv dag, dermed er det enkelte som bør teste både morgen og ettermiddag for å få positiv test. Mest sannsynlig har du eggløsning i dag Flott!😄 Tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå