AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Noen som har vært i Malta? Hvilket hotell er det fint å bo på? Hvor på Malta er det finest? Har dere noen tips, så kom med dem. På forhånd takk😀 Anonymkode: f956a...b48
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har vært i Malta? Hvilket hotell er det fint å bo på? Hvor på Malta er det finest? Har dere noen tips, så kom med dem. På forhånd takk😀 Anonymkode: f956a...b48 Er dette deg? Som jeg nylig så la inn dette under her i en annen tråd der en stakkars jente bad om hjelp og råd?? "TS!!! Slutt å snylte på NAV! Få deg en jobb. Jeg blir flau av deg. Jeg håper du ikke mottar penger for å daffe rundt og ikke jobbe? Anonymkode: 6bcd8...f6f"" Ser sånn ut ved å følge aktiviteten din på anonymprofilen. Si i fra hvis jeg tar feil. Da beklager jeg. Anonymkode: b7c20...046
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette deg? Som jeg nylig så la inn dette under her i en annen tråd der en stakkars jente bad om hjelp og råd?? "TS!!! Slutt å snylte på NAV! Få deg en jobb. Jeg blir flau av deg. Jeg håper du ikke mottar penger for å daffe rundt og ikke jobbe? Anonymkode: 6bcd8...f6f"" Ser sånn ut ved å følge aktiviteten din på anonymprofilen. Si i fra hvis jeg tar feil. Da beklager jeg. Anonymkode: b7c20...046 Sorry og glem det hvis jeg tar feil! Anonymkode: b7c20...046
Sapree Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Litt usaklig svar du har fått...Jeg har bodd på Malta og kan si at så lenge du bor rundt Sliema, St. Julians området så er det sentralt der det er både butikker og restauranter. Malta er et veldig lite land så det er lett å komme seg rundt med lokal buss. Golden Bay er den fineste sand stranden de har, der går det lokal buss bort. Ellers bør du se Valletta og gamle hovedstaden Mdina. Det er en fiskerlandsby som har slike fargerike maltesiske båter som er verdt å se, Marsaxlokk heter byen. Ellers er øyen Gozo verdt å besøke også! Jeg bodde på Murella Living om du har tenkt deg der, veldig fornøyd. Malta blir en party øy om sommeren, så om du liker en fest så passer det greit ;-) Maten er en blanding av italiensk/siciliansk og middelhav. Er meget god og billig :-) Ellers er det masse historiske ruiner/templer å se samt museer. Flott land!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry og glem det hvis jeg tar feil! Anonymkode: b7c20...046 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette deg? Som jeg nylig så la inn dette under her i en annen tråd der en stakkars jente bad om hjelp og råd?? "TS!!! Slutt å snylte på NAV! Få deg en jobb. Jeg blir flau av deg. Jeg håper du ikke mottar penger for å daffe rundt og ikke jobbe? Anonymkode: 6bcd8...f6f"" Ser sånn ut ved å følge aktiviteten din på anonymprofilen. Si i fra hvis jeg tar feil. Da beklager jeg. Anonymkode: b7c20...046 Haha, what? Anonymprofilen din? Det er én profil for alle som er anonym bruker. Anonymkode: aaeb4...e8e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser sånn ut ved å følge aktiviteten din på anonymprofilen. Anonymkode: b7c20...046 Noen som har skjønt hva anonym betyr tydeligvis Til Malta: Vi bodde i Valletta og busset rundt. Det er små avstander, så man rekker mye på få dager. I Vallettas gamleby var vi skjermet fra partylivet på andre siden av bukten, noe vi satte pris på. Anonymkode: 3a3b5...bcd
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Hva i alle dager?? Nei det er ikke meg! Noen mennesker altså. Håper du har en fin dag😀 Til dere som svarte på det jeg lurte på ang Malta. Tusen takk! Ts Anonymkode: f956a...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå