Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter tips har jeg kjøpt slimløsebde hostesaft, da dette visstnok skal hjelpe på eggløsningsslimet. Om ikke det funker, så har jeg iallfall prøvd. Men spørsmålet mitt er, når skal jeg drikke det, hvor mye og hvor lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde slimløsende hostesaft for første gang i denne prøveperioden. Jeg begynte å drikke det dag. 10, så drakk jeg det 2 ganger pr dag helt til eggløsningen var over :) Tok et par ss :)

Skrevet
20 timer siden, Frøkenfryd30 skrev:

Jeg prøvde slimløsende hostesaft for første gang i denne prøveperioden. Jeg begynte å drikke det dag. 10, så drakk jeg det 2 ganger pr dag helt til eggløsningen var over :) Tok et par ss :)

Jeg gir det en sjanse iallfall 😊 

Ser nå at El kommer på ett litt dårlig tidspunkt pga en reise, men vi får gjøre vårt beste 😉 

Er du i dpo-land?

Skrevet
34 minutter siden, dingding skrev:

Jeg gir det en sjanse iallfall 😊 

Ser nå at El kommer på ett litt dårlig tidspunkt pga en reise, men vi får gjøre vårt beste 😉 

Er du i dpo-land?

Ja, er verdt et forsøk :):)

Ja, IKM på lørdag.

Skrevet

Så spennende! :-D 

Si ifra hvordan det går da ;-)

Skrevet
2 minutter siden, dingding skrev:

Så spennende! :-D 

Si ifra hvordan det går da ;-)

Ja :D Men har ikke troa på at jeg blir gravid, for er i PP15! :/ Meeen jeg kommer til å gi hostesafta en sjans i noen mnd til =)

Skrevet
2 minutter siden, Frøkenfryd30 skrev:

Ja :D Men har ikke troa på at jeg blir gravid, for er i PP15! :/ Meeen jeg kommer til å gi hostesafta en sjans i noen mnd til =)

Ikke lett å holde troa oppe etterhvert som mnd går.. Er i pp8 selv og syntes det er mer enn nok 😖 

Har lest endel om hostesaften nå og sett at mange blir gravide når de begynner på det. Kan godt være tilfeldig, men vi slipper slimete hals iallfall 😂 

Skrevet
Den 6.7.2016 at 15.12, dingding skrev:

Etter tips har jeg kjøpt slimløsebde hostesaft, da dette visstnok skal hjelpe på eggløsningsslimet. Om ikke det funker, så har jeg iallfall prøvd. Men spørsmålet mitt er, når skal jeg drikke det, hvor mye og hvor lenge?

Jeg vet det er en liten stund siden du spurte, men jeg ville bare minne om at det skal stå på flasken/pakningen hvor mye man skal ha på en dag og sånt. (Kan sikkert også finne sånn informasjon på nettet.) Bare i tilfelle du ikke har tenkt på å sjekke hva som står på flaska, og bare høre på det svaret du fikk. Forskjellige hostesafter fungerer jo litt forskjellig, så det er litt dumt å ta overdose også. :)

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, PaperFlower skrev:

Jeg vet det er en liten stund siden du spurte, men jeg ville bare minne om at det skal stå på flasken/pakningen hvor mye man skal ha på en dag og sånt. (Kan sikkert også finne sånn informasjon på nettet.) Bare i tilfelle du ikke har tenkt på å sjekke hva som står på flaska, og bare høre på det svaret du fikk. Forskjellige hostesafter fungerer jo litt forskjellig, så det er litt dumt å ta overdose også. :)

Jeg har prøvd hostesaft i to perioder, uten at det har skjedd noe. Her er problemet mannen. Men ja, det skader ikke å prøve og forsiktig med for høye doser 😜 

Anonymkode: c2fc9...5ee

Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg.

Kragebein, mod

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei som anbefalte dette. Skal visst hjelpe egget med å feste seg. Hvis problemet er befruktning vil det nok ikke hjelpe. 

Anonymkode: 73ff0...873

Skrevet
Den 8.7.2016 at 8.13, PaperFlower skrev:

Jeg har fått googlet meg fram til endel svar og har fulgt det som står på flaska 😊

El er i dag så jeg krysser alt jeg har for at dette hjelper 😀

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ei som anbefalte dette. Skal visst hjelpe egget med å feste seg. Hvis problemet er befruktning vil det nok ikke hjelpe. 

Anonymkode: 73ff0...873

Hva som er problemet vet jeg ikke helt.. Men vi prøver dette iallfall 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Da skal jeg faen sprette meg holde meg langt unna hostesafta! 

Anonymkode: 51a79...c30

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skal jeg faen sprette meg holde meg langt unna hostesafta! 

Anonymkode: 51a79...c30

Hæ?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde grapefrukt juice, tenkte det ikke kunne skade, er jo godt også, stort glass daglig. Satt på første forsøk etter det! Sannsynligvis tilfeldig, men skader ikke å prøve! Hadde lest om det her på KG :-)

Anonymkode: 1b94d...ebb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde grapefrukt juice, tenkte det ikke kunne skade, er jo godt også, stort glass daglig. Satt på første forsøk etter det! Sannsynligvis tilfeldig, men skader ikke å prøve! Hadde lest om det her på KG :-)

Anonymkode: 1b94d...ebb

Tusen takk for tips! Men jeg er allergisk mot nesten all frukt, så jeg vet ikke om jeg burde prøve :-P

AnonymBruker
Skrevet

Har vært prøvere i tilsammen ca 40 pp'er. Gravid 3 ganger, brukte hostesaft kun i disse pp'ene. Så jeg har trua!

Anonymkode: a7663...628

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...