dingding Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Etter tips har jeg kjøpt slimløsebde hostesaft, da dette visstnok skal hjelpe på eggløsningsslimet. Om ikke det funker, så har jeg iallfall prøvd. Men spørsmålet mitt er, når skal jeg drikke det, hvor mye og hvor lenge?
Frøkenfryd30 Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Jeg prøvde slimløsende hostesaft for første gang i denne prøveperioden. Jeg begynte å drikke det dag. 10, så drakk jeg det 2 ganger pr dag helt til eggløsningen var over Tok et par ss
dingding Skrevet 7. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2016 20 timer siden, Frøkenfryd30 skrev: Jeg prøvde slimløsende hostesaft for første gang i denne prøveperioden. Jeg begynte å drikke det dag. 10, så drakk jeg det 2 ganger pr dag helt til eggløsningen var over Tok et par ss Jeg gir det en sjanse iallfall 😊 Ser nå at El kommer på ett litt dårlig tidspunkt pga en reise, men vi får gjøre vårt beste 😉 Er du i dpo-land?
Frøkenfryd30 Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 34 minutter siden, dingding skrev: Jeg gir det en sjanse iallfall 😊 Ser nå at El kommer på ett litt dårlig tidspunkt pga en reise, men vi får gjøre vårt beste 😉 Er du i dpo-land? Ja, er verdt et forsøk Ja, IKM på lørdag.
dingding Skrevet 7. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2016 Så spennende! :-D Si ifra hvordan det går da ;-)
Frøkenfryd30 Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 2 minutter siden, dingding skrev: Så spennende! :-D Si ifra hvordan det går da ;-) Ja :D Men har ikke troa på at jeg blir gravid, for er i PP15! :/ Meeen jeg kommer til å gi hostesafta en sjans i noen mnd til =)
dingding Skrevet 7. juli 2016 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2016 2 minutter siden, Frøkenfryd30 skrev: Ja :D Men har ikke troa på at jeg blir gravid, for er i PP15! :/ Meeen jeg kommer til å gi hostesafta en sjans i noen mnd til =) Ikke lett å holde troa oppe etterhvert som mnd går.. Er i pp8 selv og syntes det er mer enn nok 😖 Har lest endel om hostesaften nå og sett at mange blir gravide når de begynner på det. Kan godt være tilfeldig, men vi slipper slimete hals iallfall 😂
PaperFlower Skrevet 8. juli 2016 #8 Skrevet 8. juli 2016 Den 6.7.2016 at 15.12, dingding skrev: Etter tips har jeg kjøpt slimløsebde hostesaft, da dette visstnok skal hjelpe på eggløsningsslimet. Om ikke det funker, så har jeg iallfall prøvd. Men spørsmålet mitt er, når skal jeg drikke det, hvor mye og hvor lenge? Jeg vet det er en liten stund siden du spurte, men jeg ville bare minne om at det skal stå på flasken/pakningen hvor mye man skal ha på en dag og sånt. (Kan sikkert også finne sånn informasjon på nettet.) Bare i tilfelle du ikke har tenkt på å sjekke hva som står på flaska, og bare høre på det svaret du fikk. Forskjellige hostesafter fungerer jo litt forskjellig, så det er litt dumt å ta overdose også.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #9 Skrevet 8. juli 2016 6 timer siden, PaperFlower skrev: Jeg vet det er en liten stund siden du spurte, men jeg ville bare minne om at det skal stå på flasken/pakningen hvor mye man skal ha på en dag og sånt. (Kan sikkert også finne sånn informasjon på nettet.) Bare i tilfelle du ikke har tenkt på å sjekke hva som står på flaska, og bare høre på det svaret du fikk. Forskjellige hostesafter fungerer jo litt forskjellig, så det er litt dumt å ta overdose også. Jeg har prøvd hostesaft i to perioder, uten at det har skjedd noe. Her er problemet mannen. Men ja, det skader ikke å prøve og forsiktig med for høye doser 😜 Anonymkode: c2fc9...5ee
Kragebein Skrevet 8. juli 2016 #10 Skrevet 8. juli 2016 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Kragebein, mod 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #11 Skrevet 10. juli 2016 Kjenner ei som anbefalte dette. Skal visst hjelpe egget med å feste seg. Hvis problemet er befruktning vil det nok ikke hjelpe. Anonymkode: 73ff0...873
dingding Skrevet 10. juli 2016 Forfatter #12 Skrevet 10. juli 2016 Den 8.7.2016 at 8.13, PaperFlower skrev: Jeg vet det er en liten stund siden du spurte, men jeg ville bare minne om at det skal stå på flasken/pakningen hvor mye man skal ha på en dag og sånt. (Kan sikkert også finne sånn informasjon på nettet.) Bare i tilfelle du ikke har tenkt på å sjekke hva som står på flaska, og bare høre på det svaret du fikk. Forskjellige hostesafter fungerer jo litt forskjellig, så det er litt dumt å ta overdose også. Jeg har fått googlet meg fram til endel svar og har fulgt det som står på flaska 😊 El er i dag så jeg krysser alt jeg har for at dette hjelper 😀
dingding Skrevet 10. juli 2016 Forfatter #13 Skrevet 10. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner ei som anbefalte dette. Skal visst hjelpe egget med å feste seg. Hvis problemet er befruktning vil det nok ikke hjelpe. Anonymkode: 73ff0...873 Hva som er problemet vet jeg ikke helt.. Men vi prøver dette iallfall 😊
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #14 Skrevet 10. juli 2016 Da skal jeg faen sprette meg holde meg langt unna hostesafta! Anonymkode: 51a79...c30 3
dingding Skrevet 10. juli 2016 Forfatter #15 Skrevet 10. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da skal jeg faen sprette meg holde meg langt unna hostesafta! Anonymkode: 51a79...c30 Hæ?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #16 Skrevet 11. juli 2016 Jeg prøvde grapefrukt juice, tenkte det ikke kunne skade, er jo godt også, stort glass daglig. Satt på første forsøk etter det! Sannsynligvis tilfeldig, men skader ikke å prøve! Hadde lest om det her på KG :-) Anonymkode: 1b94d...ebb
dingding Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #17 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde grapefrukt juice, tenkte det ikke kunne skade, er jo godt også, stort glass daglig. Satt på første forsøk etter det! Sannsynligvis tilfeldig, men skader ikke å prøve! Hadde lest om det her på KG :-) Anonymkode: 1b94d...ebb Tusen takk for tips! Men jeg er allergisk mot nesten all frukt, så jeg vet ikke om jeg burde prøve :-P
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #18 Skrevet 12. juli 2016 Har vært prøvere i tilsammen ca 40 pp'er. Gravid 3 ganger, brukte hostesaft kun i disse pp'ene. Så jeg har trua! Anonymkode: a7663...628
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå