Gå til innhold

Spennende feriesex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I disse ferietider så er det vel noen som er eller har vært heldig å få opplevd spennende feriesex. :)
For oss som må holde hjulene igang og må jobbe i sommeren hadde det vært fint å få litt krydder og spenning i hverdagen med å høre hva andre gjør mens de har ferie.

Anonymkode: c1506...745

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom nylig hjem etter tre ukers spennende feriesex i Pattaya. Teller det?

Anonymkode: 6ae3d...8b9

AnonymBruker
Skrevet

Ferie i syden er digg. Mister alltid litt hemninger, vet ikke hvorfor. Men ender alltid opp med å ha sex med ganske mange :) Ufattelig deilig. I fjor hadde jeg til og med 3-kant med 2 svenske herrer :fnise: Var pissnervøs i begynnelsen, men det endte opp med å bli helt himmelsk deilig.

Anonymkode: 05351...4a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ferie i syden er digg. Mister alltid litt hemninger, vet ikke hvorfor. Men ender alltid opp med å ha sex med ganske mange :) Ufattelig deilig. I fjor hadde jeg til og med 3-kant med 2 svenske herrer :fnise: Var pissnervøs i begynnelsen, men det endte opp med å bli helt himmelsk deilig.

Fikk du orgasme sammen med svenskene? Og bruker du kondom i syden?

Anonymkode: 6987a...a67

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ferie i syden er digg. Mister alltid litt hemninger, vet ikke hvorfor. Men ender alltid opp med å ha sex med ganske mange :) Ufattelig deilig. I fjor hadde jeg til og med 3-kant med 2 svenske herrer :fnise:Var pissnervøs i begynnelsen, men det endte opp med å bli helt himmelsk deilig.

Oj, hørtes veldig deilig ut. En i hvert hull under akten???

Anonymkode: 6b0ad...b24

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj, hørtes veldig deilig ut. En i hvert hull under akten???

Anonymkode: 6b0ad...b24

Nei, det prøvde vi ikke.... Det ble vanlig samleie med den ene, mens jeg sugde den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...