AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 I disse ferietider så er det vel noen som er eller har vært heldig å få opplevd spennende feriesex. For oss som må holde hjulene igang og må jobbe i sommeren hadde det vært fint å få litt krydder og spenning i hverdagen med å høre hva andre gjør mens de har ferie. Anonymkode: c1506...745
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Jeg kom nylig hjem etter tre ukers spennende feriesex i Pattaya. Teller det? Anonymkode: 6ae3d...8b9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Ferie i syden er digg. Mister alltid litt hemninger, vet ikke hvorfor. Men ender alltid opp med å ha sex med ganske mange Ufattelig deilig. I fjor hadde jeg til og med 3-kant med 2 svenske herrer Var pissnervøs i begynnelsen, men det endte opp med å bli helt himmelsk deilig. Anonymkode: 05351...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ferie i syden er digg. Mister alltid litt hemninger, vet ikke hvorfor. Men ender alltid opp med å ha sex med ganske mange Ufattelig deilig. I fjor hadde jeg til og med 3-kant med 2 svenske herrer Var pissnervøs i begynnelsen, men det endte opp med å bli helt himmelsk deilig. Anonymkode: 05351...4a8 Fikk du orgasme sammen med svenskene? Og bruker du kondom i syden? Anonymkode: 6987a...a67
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ferie i syden er digg. Mister alltid litt hemninger, vet ikke hvorfor. Men ender alltid opp med å ha sex med ganske mange Ufattelig deilig. I fjor hadde jeg til og med 3-kant med 2 svenske herrer Var pissnervøs i begynnelsen, men det endte opp med å bli helt himmelsk deilig. Anonymkode: 05351...4a8 Oj, hørtes veldig deilig ut. En i hvert hull under akten??? Anonymkode: 6b0ad...b24
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj, hørtes veldig deilig ut. En i hvert hull under akten??? Anonymkode: 6b0ad...b24 Nei, det prøvde vi ikke.... Det ble vanlig samleie med den ene, mens jeg sugde den andre. Anonymkode: 05351...4a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå