AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Er du lykkelig? Hva er det som gjør deg lykkelig? Anonymkode: 5b38c...9cc
FayFerner Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Å være sammen med familien min Og når hele storfamilien er samlet på søndagsmiddag Ellers: en god bok, en god film, shopping, sjokolade, å reise, og god sex
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du lykkelig? Anonymkode: 5b38c...9cc Ja 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør deg lykkelig? Anonymkode: 5b38c...9cc Å være alene Endret 6. juli 2016 av Balian de Ibelin
FrkSnø Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Vennene mine gjør meg lykkelig! Solnedgang, tordenvær, skogen, lukter jeg liker. Farmor! Hjemmebakte boller. 2
Gjest *Micki* Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du lykkelig? Hva er det som gjør deg lykkelig? Anonymkode: 5b38c...9cc 6/10 på lykkescore nå for tiden. Har noen ting jeg mangler for å føle fullstendig lykke. Vil vel si jeg er tilfreds. At jeg er på vei til å bli helt frisk psykisk. At jeg kan lese bøker igjen. Gode mennesker som vil meg vel og er glad i meg. Å ha noen å være glad i. Dyr. Natur. Trygghet. Ro. Latter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå