Gå til innhold

Beskriv ditt drømme/fantasiknull

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg en pirrende fantasi som ofte kommer igjen når jeg onanerer. Fantaserer om å bli tatt på billiardbordet på en litt shabby pub av en voksen dominant mann mens de andre pubgjestene ser på. Dette kommer aldri til å skje i virkeligheten, men fantasien virker på meg, hver gang.   :)

Kvinne 24

Anonymkode: 5f030...505

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt trekant med to menn samtidig, en i hvert hull.

Kvinne 43

Anonymkode: 525af...40f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drømmer om å bli gangbanget av 5-6 negre med store kuker. Kun i musa.

Anonymkode: a3e3e...916

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bli tatt bakfra med våpen rettet mot hodet. 

Kvinne 20-something 

Anonymkode: 7420d...019

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om svært mange kvinner fantaserer om røff og voldelig sex.

Anonymkode: 2d23b...576

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å bli tatt bakfra, mens jeg blir dratt i håret. 

Anonymkode: 6de00...92b

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å bli tatt bakfra, mens jeg blir dratt i håret. 

Anonymkode: 6de00...92b

Noen ting er best å la bli med drømmen!

Anonymkode: c31cc...692

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ting er best å la bli med drømmen!

Anonymkode: c31cc...692

Haha!

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer om en lukseriøs og lidenskapelig aften med en eldre, erfaren mann. Før han knuller meg røft og hett hele natten

Anonymkode: 8e0a0...80f

• Liker 1
Skrevet

Det starter med at jeg ligger på magen i senga og at han koser med meg og småspanker meg litt. Deretter fingrer han meg med 3 fingre og masserer klitorisen min med den andre hånda helt til jeg kommer.

Han snur meg rundt og løfter opp beina mine og trenger dypt inn i meg og knuller meg til han kommer samtidig som han småbiter meg på halsen og suger/småbiter meg på brystene. Han binder meg fast på både armer og bein slik at jeg ligger md beina spredt og ikke kan lukke dem,deretter bruker han en kraftig vibrator på meg og tvinger meg til flere orgasmer,uansett hvor mye jeg vrir og vender på meg.

Deretter snur han meg igjen på magen,setter seg bak meg,holder håret mitt og lar meg kjenne håndflaten hans mot rumpa flere ganger,han bøyer seg over meg og kysser meg saaaakte fra nakken og ned mot rumpa samtidig som han stryker over rumpa mi. Han bruker munnen sin mot rumpe hullet mitt,og deretter noen fingre. Han bruker god tid der nede før han presser seg inn og knullet meg analt dypt og sakte. Det blir hardere og fortere til han kommer.

Også koser vi.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og fantasi mannen min møtes på en uteplass. Vi danser med hverandre. Vi er litt brisne. Vi tar på hverandre. Det er så pirrende. Vi blir kåte begge to. Jeg hvisker til ham, om vi skal knulle? Han svarer ja, veldig fort. Vi finner et sted ute. Han beføler meg, kysser meg og slikker meg til jeg får orgasme. Jeg suger han, også knuller vi. Hardt, fort og lenge. Han kommer inne i meg. Den fantasien tenker jeg ofte på. Blir så kåt av den!  Håper jeg får knulle ham en vakker dag😉

Anonymkode: eb01e...c61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...