AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Er det noen som bruker Tigerbalsam mot stive og støle muskler? Hvilken type bruker dere? Hvit eller soft? Er det forskjell i virkning? Jeg har hvit hjemme, og den er vanskelig å smøre utover. I tillegg lukter den jo temmelig mye. Ikke vondt, men mye (og det sitter igjen i klærene etterpå..). Jeg synes det er godt når jeg er skikkelig støl i låra etter en hard styrkeøkt på beina. Anonymkode: 79219...9a2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Bruker heller liniment med arnica eller capsasin. Lukter ikke så mye og lettere å påføre. Kjøper faktisk i hestebutikk da det er billigere og mer effektivt enn det du får på helsekosten. Anonymkode: dc77c...7c4
Gjest Tigress Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 No er det vel mentholen som er virkestoffet i tigerbalsam, og Arnica har jo veldig tvilsom effekt, så om du likar tigerbalsam ville eg heldt meg til tigerbalsam. Eg brukar det av og til, men synest også lukta er litt brysam, altså. Men så går det over etter ei stund, og så er det ok. Eg synest det har effekt, men det kan vere berre av di det blir varmt på staden. Menthol skal jo ha ein viss effekt på muskelstivheit då.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå