Gå til innhold

Har vært singel i et halvt år, folk ber meg skjerpe meg!.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i et halvt år. Etter å ha gått på et tungt nederlag osv, så orker jeg ikke å date. Har ikke lyst. Har ingen fuckfriend, eller mann å forholde meg til. Men jeg føler at jeg trenger tid for å pleie meg selv litt nå. Blir stresset når folk sier: "Du kan ikke være alene. Du må gjøre noe med denne situasjonen, og komme deg ut på date. Du må stå på slik som man gjør om man søker jobb". 

Er jeg alene om å være i sølibat?  ; ) 

Anonymkode: b792e...3e2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk som ikke tåler å være alene bør skjerpe seg. Du gjør som DU vil! :)

Anonymkode: 93207...0ae

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Folk må alltid ha en mening om ting sndre driver med. Hadde du hoppet fra mann til mann hadde det vært galt og. Ta heller tiden til hjelp og gjør det som er riktig for deg. Vedkommende prøver sikkert bare å hjelpe deg, men hva andre tror er ofte ikke riktig for en selv.

Anonymkode: d042e...996

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke alene. Folkene rundt deg er idioter. Rett og slett. De har ingen verdens ting med din sivilstatus å gjøre. Det er helt opp til den enkelte om de ønsker å være i et forhold eller ikke. Det er ingen som MÅ være i et forhold. Mange er lykkelige som single, og det er alt som betyr noe. DU vet hva du trenger for å være lykkelig. Om det er å være singel, så er det ditt valg. 

Be disse folkene drite og dra. Forklar pent at det er ditt liv, og du vet best hva du trenger for å ha det bra. 

Anonymkode: 9fa33...431

• Liker 6
Skrevet

Det er virkelig ikke noe galt i å være singel. Det er jo ikke om å gjøre, å hoppe fra kjæreste til kjæreste. Sist jeg var singel, så var jeg singel i 3,5 år. Og det tok vel 1,5 år hvor jeg gikk uten sex.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vært alene et år jeg nå. Ingen mann og ingen nærhet på 1 år. Og vet dere. Det går helt fint. Man er ikke et bedre menneske av å ha kjæreste. Man dør ikke uten nenneskekontakt. Og man dør ikke av å sove alene. Folk må bli mer selvstendige. Det er ikke feil å være alene. Det er ikke feil å ha kjæreste. Nyt livet slik en vil. Og folk må slutte å blande seg oppi hva andre gjør. 

Anonymkode: 9e9e9...edc

• Liker 3
Skrevet

Kos deg som singel:)

Hev hodet over hva alle andre måtte ha av meninger! Ikke la det irritere deg engang!

Misunner deg nesten jeg, hadde jeg levd livet om igjen, ville jeg vært singel myyyye lenger.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du er ikke alene. Folkene rundt deg er idioter. Rett og slett. De har ingen verdens ting med din sivilstatus å gjøre. Det er helt opp til den enkelte om de ønsker å være i et forhold eller ikke. Det er ingen som MÅ være i et forhold. Mange er lykkelige som single, og det er alt som betyr noe. DU vet hva du trenger for å være lykkelig. Om det er å være singel, så er det ditt valg. 

Be disse folkene drite og dra. Forklar pent at det er ditt liv, og du vet best hva du trenger for å ha det bra. 

Anonymkode: 9fa33...431

Ja, jeg synes det er så sykt å fokusere på det å komme seg videre på dater med en gang det er slutt i et forhold. Bare finn deg en ny sier de. Det har gått et halvt år, og nå har jeg fått høre det i et halvt år. Og jeg blir mer og mer kvalm av slike. 

5 minutter siden, momo skrev:

Det er virkelig ikke noe galt i å være singel. Det er jo ikke om å gjøre, å hoppe fra kjæreste til kjæreste. Sist jeg var singel, så var jeg singel i 3,5 år. Og det tok vel 1,5 år hvor jeg gikk uten sex.

Av og til trenger man litt tid for å komme over det forrige. Og det kan ta tid. Jeg tenker at jeg behøver litt tid for å få det på avstand. 

• Liker 1
Skrevet

"Du kan ikke være alene" !?! Hva faen?

Selvfølgelig kan du være alene. 4 av 10 husstander i Norge består av én person. I Oslo er det over halvparten. Be vennene dine om å ta seg en bolle. 

Hilzen sølibatkamerat.

Ps. Innholdsrik leketøyskuff er gull. Menn kan ikke vibrere...

• Liker 8
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Jacuzzi skrev:

"Du kan ikke være alene" !?! Hva faen?

Selvfølgelig kan du være alene. 4 av 10 husstander i Norge består av én person. I Oslo er det over halvparten. Be vennene dine om å ta seg en bolle. 

Hilzen sølibatkamerat.

Ps. Innholdsrik leketøyskuff er gull. Menn kan ikke vibrere...

"Ja, du kan ikke være alene, du behøver en, osv. Finn deg en fort. osv."  - slike ord er desperate av dem som sier sånnt. 

Endret av ChanitaMariaa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er bare å si "jeg er ikke så keen på å dø av aids så derfor holder jeg meg unna menn." Det var det jeg pleide å si hehe. 

Anonymkode: 8456a...fac

• Liker 1
Skrevet

Du trenger nye venner

• Liker 3
Skrevet

Eh.... høres ut som du omgås merkelige mennesker. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel i 3 år. Ingen ber meg skjerpe meg. Tror jeg har mer selvstendige folk jeg omgåes enn hva du har. 

Anonymkode: a18f9...c47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

vært singel i snart 5 år, og STORTRIVES! "kan ikke være alene" altså for et digert lass med bullshit :P vist klarer man seg alene. jeg er faktisk ikke avhengig av en mann for å ha det bra i hverdagen. 

Anonymkode: 279ad...007

• Liker 2
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært singel i et halvt år. Etter å ha gått på et tungt nederlag osv, så orker jeg ikke å date. Har ikke lyst. Har ingen fuckfriend, eller mann å forholde meg til. Men jeg føler at jeg trenger tid for å pleie meg selv litt nå. Blir stresset når folk sier: "Du kan ikke være alene. Du må gjøre noe med denne situasjonen, og komme deg ut på date. Du må stå på slik som man gjør om man søker jobb". 

Du kan be dem dra ditt peppern gro når de kommer med sånne dumme kommentarer. :) Hva slags mennesker er du har rundt deg? Kjære vene, de går jo langt over streken. Jeg var uten sex i over seks år, ingen som blandet seg med det.. Nå er det snart tre år og still going strong. :duskedame:

Endret av Steve Rogers
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg kan ikke annet en å synes synd på patetiske mennesker som ikke er i stand til å være alene.

Ikke bry deg hva andre sier gjør som du selv vil.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sukk minner om da jeg også ble singel, mine venner begynte tre måneder etter bruddet: Du må date noen! Kom deg ut og dra på date! 

Jeg har ikke levd i sølibat i 5 år men jeg har hatt perioder på 1 - 1,5 år hvor jeg faktisk ikke hadde sex rett og slett fordi jeg ikke traff noen jeg ville ha sex med. Folk har ingen verdens ting med det du gjør som singel, trenger du sex og finner deg noen for et par uker, en kveld, en måned - helt ok. Vil du ikke ha sex med noen så er det også helt ok! 

Mitt beste svar har vært: Er jeg virkelig så hjelpeløs at du ikke tror jeg klarer meg på egenhånd? Folk blir litt paffe, fordi de innser det er nettopp det de gjør setter deg i en bås som en hjelpeløs jomfru uten en partner

Anonymkode: 75b29...399

• Liker 3
Skrevet

Et halvt år er jo ingenting. 

Jeg har vært singel i litt over to år, synes bare det er godt. Ingen som maser på meg heller, men de som kjenner meg vet at jeg trives godt alene :) Skjønner ikke greia med at folk mener du må komme deg på date etter bare et halvt år... høres merkelig ut :P 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du får svare "selvfølgelig kan jeg være alene, er du så avhengig av andre at du ikke klarer å være alene du da?"

Anonymkode: 0ea7d...e02

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...