AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 2. Prøveperiode havner akkurat på den tiden vi er på familiehytta med 6 andre. Vi får nok lurt oss bort ttil sex, men jeg få ikke holdt øye med el test og slikt siden jeg ikke vet om doen blir ledig da jeg må inn. Forrige mnd hadde jeg eggløsning dag 17 og 18 i syklusen. Jeg var på pergo og merket godt med syke smerter at jeg hadde el i tillegg til sterk positiv test. Pause måned nå fra pergo, merkes el like godt da? Og fra og til hvilke dager Bør vi ha sex? Anonymkode: 81dd0...c98
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Har aldri skjønt hvorfor det er så sykt viktig å vite el. Ha sex, hver eller annenhver dag, det er ikke værre... Anonymkode: 8cc75...6b5 22
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2. Prøveperiode havner akkurat på den tiden vi er på familiehytta med 6 andre. Vi får nok lurt oss bort ttil sex, men jeg få ikke holdt øye med el test og slikt siden jeg ikke vet om doen blir ledig da jeg må inn. Forrige mnd hadde jeg eggløsning dag 17 og 18 i syklusen. Jeg var på pergo og merket godt med syke smerter at jeg hadde el i tillegg til sterk positiv test. Pause måned nå fra pergo, merkes el like godt da? Og fra og til hvilke dager Bør vi ha sex? Anonymkode: 81dd0...c98 Herregud! Det er nok best dere blir hjemme. Anonymkode: 8f6a9...654 11
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Folk har fått haugevis av barn i millioner av år uten å noen gang vite om de har el eller ikke. Ha sex, hvorfor skulle der ikke ha det? Anonymkode: a29d3...6b3 9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Slik som du stresser, kommer du aldri til å bli gravid. Anonymkode: b2ec3...ee0 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 Har blitt gravid 3 ganger uten å noen gang ha brukt eggløsningstest. Du vet jo ca når det er!:) Anonymkode: 2ebea...c0f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Gud bevare meg vel. Ikke gjør babylaging til en større sak enn det er. Og så i 2. prøveperiode?! Unnfangelse, graviditet og fødsel er biologi som fikser seg selv så lenge du begynner med sex. Flaut å se hvordan enkelte kvinner blåser dette opp. Anonymkode: 268d1...d9e 16
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 Jeg stresser ikke. Jeg lurer. Ro med selv. Om dere leser så er jeg på pergo, og sier ikke mer en ann det er 2. Pp for denne gang, dere vet ingenting om hva som har vært før. Svar på spørsmål eller gå ut av tråden. Som sagt så lurte jeg på fra og til hvilke dager man har sex annen hver dag. Rett etter mensen eller noen dager senere etc? Anonymkode: 81dd0...c98 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #9 Skrevet 6. juli 2016 Også lurte jeg på og el smerter er like sterke i pause måned av pergo. Litt fordi mnd som var lå jeg 8t i fosterstilling og gråt. Så ikke vær så veldig teite, plis. Anonymkode: 81dd0...c98
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #10 Skrevet 6. juli 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik som du stresser, kommer du aldri til å bli gravid. Anonymkode: b2ec3...ee0 Den minst hyggelige her. Da sier vi takk til deg. Anonymkode: 81dd0...c98 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #11 Skrevet 6. juli 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk har fått haugevis av barn i millioner av år uten å noen gang vite om de har el eller ikke. Ha sex, hvorfor skulle der ikke ha det? Anonymkode: a29d3...6b3 Jeg skrev ikke at jeg ikke kunne ha det der. Sikker på at du leste mer enn overskriften før du fant ut at du skulle være ufin? Anonymkode: 81dd0...c98 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #12 Skrevet 6. juli 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri skjønt hvorfor det er så sykt viktig å vite el. Ha sex, hver eller annenhver dag, det er ikke værre... Anonymkode: 8cc75...6b5 Det er "sykt" viktig for MEG å vite el i startfasen igjen. For å bli kjent med MIN kropp på nytt. Anonymkode: 81dd0...c98 1
Gjest Sisti Skrevet 6. juli 2016 #13 Skrevet 6. juli 2016 Ts går på pergo - det sier seg selv at de har prøvd lenge og at "det er bare å ha sex" ikke har fungert nå. Når man går på hormoner for å få eggløsning er det klart at man bryr seg om når/hvis eggløsning faktisk kommer. Så kanskje dere skal roe kommentarene litt? Med det sagt, ts, så er vel den enkleste løsningen her å ha sex når det passer (annenhver dag gjerne), og la eggløsning være eggløsning. Eggløsningen er jo like reell uavhengig av om du tester eller ikke. Kanskje greit med en måned der du ikke tester,sånn for din egen del?
Harlekin Skrevet 6. juli 2016 #14 Skrevet 6. juli 2016 (endret) Det der med EL-smerter er individuelt, så det er ikke så godt å si. Jeg gikk på Pergo i 3 måneder med pause i mellom, og kan ikke si at jeg merket noen forskjell i "smertenivå". Har du hatt pausemåned før? Det sies jo at man har effekt av Pergo også i pausemåneden, men om EL-smertene vil være like sterke, er ikke godt å si. Jeg tror du heller må teste etter EL morgen og kveld i perioden, det skulle holde. Så får dere snike dere da Edit: Lurt av dere andre å lese skikkelig, og hvis man ikke vet hva Pergo er eller hvorfor man bruke det, googler man det før man kommer med spydige kommentarer. Endret 6. juli 2016 av Harlekin
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #15 Skrevet 6. juli 2016 3 minutter siden, Harlekin skrev: Det der med EL-smerter er individuelt, så det er ikke så godt å si. Jeg gikk på Pergo i 3 måneder med pause i mellom, og kan ikke si at jeg merket noen forskjell i "smertenivå". Har du hatt pausemåned før? Det sies jo at man har effekt av Pergo også i pausemåneden, men om EL-smertene vil være like sterke, er ikke godt å si. Jeg tror du heller må teste etter EL morgen og kveld i perioden, det skulle holde. Så får dere snike dere da Edit: Lurt av dere andre å lese skikkelig, og hvis man ikke vet hva Pergo er eller hvorfor man bruke det, googler man det før man kommer med spydige kommentarer. Det er likevel ingen grunn til å stresse og hause det opp slik TS GJRØ Anonymkode: 23a58...759 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #16 Skrevet 6. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg stresser ikke. Jeg lurer. Ro med selv. Om dere leser så er jeg på pergo, og sier ikke mer en ann det er 2. Pp for denne gang, dere vet ingenting om hva som har vært før. Svar på spørsmål eller gå ut av tråden. Som sagt så lurte jeg på fra og til hvilke dager man har sex annen hver dag. Rett etter mensen eller noen dager senere etc? Anonymkode: 81dd0...c98 Det kommer an på hvor lange sykluser du har, og hvor eggløsningen befinner seg i syklusen. Det beste rådet jeg kan gi deg er å måle temperaturen. Temperaturen vil endre seg rundt eggløsning, men det er viktig at du måler under så like forhold som mulig. Å måle kl. 07.00 den ene dagen før du har stått opp den ene dagen, og så kl. 09.00 etter at du har spist frokost, jogget og tstt en varm dusj er bortkastet tid. Setter det veldig på spissen nå, hehe. Anonymkode: d6011...3ce
Gjest Sisti Skrevet 6. juli 2016 #17 Skrevet 6. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er likevel ingen grunn til å stresse og hause det opp slik TS GJRØ Anonymkode: 23a58...759 Syns ikke det er ts som hauser det opp her, akkurat.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #18 Skrevet 6. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er likevel ingen grunn til å stresse og hause det opp slik TS GJRØ Anonymkode: 23a58...759 Hvor står det at jeg er stresset? Tror du at du leser noe mellom linjene som ikke er der? Kan det være en rotete tekst bare? Anonymkode: 81dd0...c98
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #19 Skrevet 6. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på hvor lange sykluser du har, og hvor eggløsningen befinner seg i syklusen. Det beste rådet jeg kan gi deg er å måle temperaturen. Temperaturen vil endre seg rundt eggløsning, men det er viktig at du måler under så like forhold som mulig. Å måle kl. 07.00 den ene dagen før du har stått opp den ene dagen, og så kl. 09.00 etter at du har spist frokost, jogget og tstt en varm dusj er bortkastet tid. Setter det veldig på spissen nå, hehe. Anonymkode: d6011...3ce Jeg har 33 dager syklus. Gynekolog sa jeg skulle få el dag 15 sist, men den kom ikke før dag 17 og pga smertene klarte jeg ikke ha sex. Gikk med smerter i 3 dager før det roet seg. Så mensen kom 2 dager senere enn jeg først trodde også. Derfor vil jeg holde øye med ting nå for å se om det flytter seg to dager til både på el og mensen. Anonymkode: 81dd0...c98
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #20 Skrevet 6. juli 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den minst hyggelige her. Da sier vi takk til deg. Anonymkode: 81dd0...c98 Jaok.... Men du har sunt av å høre det. DU STRESSER! Anonymkode: b2ec3...ee0 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå