AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Del Skrevet 6. juli 2016 Hva er det som bestemmer hvem som ligger på favoritter-linja på Messenger? Noen av de som ligger der har jeg aldri kontakt med, liker ikke bildene deres osv. Hvorfor havner de der da? Anonymkode: a1cea...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 6. juli 2016 #2 Del Skrevet 6. juli 2016 Dette lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Del Skrevet 6. juli 2016 Mulig facebook vil at dere skal snakke sammen.. Mange jeg har som favoritter er folk jeg aldri snakker med, men har sendt pm om kjøp og salg for eksempel.. Litt irriterende, vil jo ikke ha de der. Samtidig så er de jeg snakker mye med, borte fra oversikten. Anonymkode: 0c8fd...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Del Skrevet 7. juli 2016 På min ligger de jeg har prata mest med over tid. Anonymkode: 5dbd3...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enhjørning Skrevet 7. juli 2016 #5 Del Skrevet 7. juli 2016 På min er det hovedsakelig de jeg snakker mest med men også noen veldig tilfeldige så vet ikke helt hvordan den listen blir laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå