Purpur Skrevet 6. november 2004 #1 Del Skrevet 6. november 2004 Har noen prøvd "Coffee Slender" - slankekaffen? Jeg er ikke helt sikker på om jeg tror på det, men det er vel bare å prøve. Det koster jo flesk da!! Er det noen er inne som har prøvd? Og hvordan var resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 6. november 2004 #2 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har ikke prøvd,leste det i hjemmet i dag faktisk.Men jeg har ei vennine som har prøvd det og hun har gått ned 5 kg tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #3 Del Skrevet 6. november 2004 blir man tjukk av kaffe?? Trodde ikke det var noe kalorier i det jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 6. november 2004 #4 Del Skrevet 6. november 2004 blir man tjukk av kaffe?? Trodde ikke det var noe kalorier i det jeg! Nå snakker vi om slankekaffe,det er visst tilsatt noen stoffer som gjør at man går ned i vekt.Ikke vet jeg hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest. Skrevet 8. november 2004 #5 Del Skrevet 8. november 2004 Kor får me kjøpt dette her da???? Kanskje verdt et forsøk å teste det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 8. november 2004 #6 Del Skrevet 8. november 2004 HVOR kan man kjøpe det? Og hvor mye koster det? Har fått litt sideflesk siden sommeren som jeg gjerne skulle blitt kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #7 Del Skrevet 8. november 2004 Kjøpes på helsekost og koster borti tre hundre kroner for en måneds forbruk synes jeg å huske fra artikkelen i Hjemmet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. november 2004 #8 Del Skrevet 8. november 2004 Det er ikke sånn at den bare er ekstremt vanndrivende da? Kaffe inneholder jo som kjent koffein, som er vanndrivende fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå