Gå til innhold

Piercingen i klitten (hoven)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du burde virkelig komme deg til et piercingstudio og spørre dem. De har mye erfaring med dette her.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Persephone skrev:

Du burde virkelig komme deg til et piercingstudio og spørre dem. De har mye erfaring med dette her.

Det samme tenker jeg, kanskje hadde det vært mer behaglig å bytte til et smykke som er lengre/ ikke strammer mens der er hevelse?

Anonymkode: 3ea2a...d2b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den Thursday, July 07, 2016 at 9.35, AnonymBruker skrev:

Har opplevd at det gror igjen i ørene iallefall.. Blir jo et åpent sår, så kroppen vil jo få det til å gro, og når smykket er borte  har det lett for å iallefall bli trangere hull..

Anonymkode: 899b3...03d

Hull i ørene og andre steder der det blir stukket hull gror ikke igjen når det har dannet seg hel hud under og rundt smykket/innstikkstedet. Normalt etter så mange år så vil det og være grodd i underlivet og. Så det du eventuelt kan ha er ikke en infeksjon i snittflatene på eller rundt smykket. Her er det nok en annen type infeksjon og problem du har. Å bruke antiseptisk krem utvendig  (se kommentar under) er da lite hensiktsmessig i det du kan maskere en langt mer alvorlig infeksjon som så plutselig blir stor. Du bør derfor komme deg til lege og få tatt infeksjonsprøver senest på mandag. Får du nedsatt allmenntilstand, feber eller oppkast bør du komme deg til lege asap. Om du fjerner smykket eller beholder det, tror jegnikke spiller noen rolle. 

Det kan og være mulig at du har dratt i smykket eller på annen måte skadet huden rundt smykket og på den måten har gitt bakteriene fri tilgang. Dermed har du fått en infkesjon. 

Den Wednesday, July 06, 2016 at 21.16, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Dro på apoteket å kjøpte en salve med penicillin. Virker som det hjelper. 

Penicillinsalve får du ikke kjøpt på apoteket og i alle fall ikke uten resept. Det du kan ha fått er en antiseptisk krem i form av Brulledine eller Basemycin eller lignende. 

Anonymkode: 41cc8...852

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hull i ørene og andre steder der det blir stukket hull gror ikke igjen når det har dannet seg hel hud under og rundt smykket/innstikkstedet. Normalt etter så mange år så vil det og være grodd i underlivet og. Så det du eventuelt kan ha er ikke en infeksjon i snittflatene på eller rundt smykket. Her er det nok en annen type infeksjon og problem du har. Å bruke antiseptisk krem utvendig  (se kommentar under) er da lite hensiktsmessig i det du kan maskere en langt mer alvorlig infeksjon som så plutselig blir stor. Du bør derfor komme deg til lege og få tatt infeksjonsprøver senest på mandag. Får du nedsatt allmenntilstand, feber eller oppkast bør du komme deg til lege asap. Om du fjerner smykket eller beholder det, tror jegnikke spiller noen rolle. 

Det kan og være mulig at du har dratt i smykket eller på annen måte skadet huden rundt smykket og på den måten har gitt bakteriene fri tilgang. Dermed har du fått en infkesjon. 

Penicillinsalve får du ikke kjøpt på apoteket og i alle fall ikke uten resept. Det du kan ha fått er en antiseptisk krem i form av Brulledine eller Basemycin eller lignende. 

Anonymkode: 41cc8...852

Takk for svar! 

Snakket med piercingstudioet i går og fikk bedkjed om å behandle det som en ny piercing og i tillegg bruke salven jeg fikk tak i. Hevelsen er allerede kommet ned en god del, og har bedre plass til smykket. 

Når det kommer til dette med hull i øreme så kan det gro igjenn omdet blir på en eller annen grunn infeksjon/sår. Dette har jeg sagt opplevd så det er vel ikke så mye å krangle om ^^ og det samme gjelder i underlivey. Fikk bedskjed om at om jeg tar ut smykket kommer hullet til å gro. (Siden det blir som en ny piercing pga sår) 

• Liker 1
Skrevet

Måtte google piercing i klitoris.

Holy shit!

Bra det går bedre :)

Skrevet

Ooo, er det den der triangle piercingen? Har vch selv (hetta) og vurderer en triangle også. Lekkert, og dødsgod orgasme nå ifh til før, trenger ikke vibrator heller lengre! ;) 

Vond å ta? Kjente ingenting når jeg tok vch'en, men brukte emlakrem før jeg gikk hjemmenfra :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...