Gå til innhold

Piercingen i klitten (hoven)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vet ikke om dette hører hjemme her eller om det hører hjemme under helse, men jeg prøver meg her. 

Jeg tok en piercing vertikalt gjennom klitten (dvs. Gjennom selve klitten, ikke gjennom "hetta") for ca. 2 år siden. Veldig vondt men veldig verdt det. Har prøvd å byttet piercingsmykke, men min piercier var veldig flink til å skru igjen kulene så har ikke fått den ut rett og slett.. Den siste uka har klitten min blitt veldig følsom og hoven, og jeg har ikke endret værken hygenerutiner eller noe, og lurer derfor på hva jeg burde gjøre? Hva får det til å bli hovent? Hadde mens uka før den begynte å hovne opp, men har aldri hatt problemer etter menstrasjon. 

Føles ut som den alltid er "stiv" og det er nesten så det er for trangt for smykket. Noe som er litt irriterende da jeg er vandt med at den er litt for lang.

Noen som har råd?

Anonymkode: 899b3...03d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få den ut. 

Og dette passer nok mest under helse ja. 

Anonymkode: abff9...36d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jesus Christ......

Anonymkode: 7fbfa...702

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Infeksjon.

Gå til lege og få penicillinkur. FORT!

Anonymkode: ef143...666

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Vet ikke om dette hører hjemme her eller om det hører hjemme under helse, men jeg prøver meg her. 

Jeg tok en piercing vertikalt gjennom klitten (dvs. Gjennom selve klitten, ikke gjennom "hetta") for ca. 2 år siden. Veldig vondt men veldig verdt det. Har prøvd å byttet piercingsmykke, men min piercier var veldig flink til å skru igjen kulene så har ikke fått den ut rett og slett.. Den siste uka har klitten min blitt veldig følsom og hoven, og jeg har ikke endret værken hygenerutiner eller noe, og lurer derfor på hva jeg burde gjøre? Hva får det til å bli hovent? Hadde mens uka før den begynte å hovne opp, men har aldri hatt problemer etter menstrasjon. 

Føles ut som den alltid er "stiv" og det er nesten så det er for trangt for smykket. Noe som er litt irriterende da jeg er vandt med at den er litt for lang.

Noen som har råd?

Mekanisk verksted er rette sted for å få løsna kulene :P Vel, skummelt når den hovner opp så du bør nok få hjelp til dét i allefall. Kan kanskje være en årsak at du har "tukla" med den for å løsne den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Infeksjon.

Gå til lege og få penicillinkur. FORT!

Anonymkode: ef143...666

Takk for svar! Dro på apoteket å kjøpte en salve med penicillin. Virker som det hjelper. 

Gjest Klopp
Skrevet

Piercing i klitten? Huff! Kan ikke være pent! Få den ut for godt! Underlivet skal ikke være full i smykker og tull. Fysj! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeezus...hva er det med folk....

Anonymkode: 50595...1d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opprettet ikke tråden for å høre hva folk mener om hva jeg gjør med kroppen min eller ikke, jeg ba om råd om hvordan få ned en hevelse. Sikkert greit å dømme andre uten å vite noe som helst om hva en klitorispiercing er for, og hvorfor man tar det - enda lettere er det sikkert når jeg er anonym! Skulle vel lagt ut bilde og forklaring. (Håper sarkasmen kommer frem klart nok. )

Klitorispiercing kan gjøre at man har høyere nytelse/er mer følsom. Jeg liker også utseende på det, men var ikke derfor jeg tok den først og fremst. Det var for å få en knakende god orgasme. Beklager om det er noe å fysje seg for! Jeg derimot angrer ikke et sekund. 

1 time siden, Klopp skrev:

Piercing i klitten? Huff! Kan ikke være pent! Få den ut for godt! Underlivet skal ikke være full i smykker og tull. Fysj! 

• Liker 3
Gjest Klopp
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opprettet ikke tråden for å høre hva folk mener om hva jeg gjør med kroppen min eller ikke, jeg ba om råd om hvordan få ned en hevelse. Sikkert greit å dømme andre uten å vite noe som helst om hva en klitorispiercing er for, og hvorfor man tar det - enda lettere er det sikkert når jeg er anonym! Skulle vel lagt ut bilde og forklaring. (Håper sarkasmen kommer frem klart nok. )

Klitorispiercing kan gjøre at man har høyere nytelse/er mer følsom. Jeg liker også utseende på det, men var ikke derfor jeg tok den først og fremst. Det var for å få en knakende god orgasme. Beklager om det er noe å fysje seg for! Jeg derimot angrer ikke et sekund. 

Folk kan da ha hva de vil for min del, men pent er det ikke. Liker ikke piercinger på damer. Kun i ørene. Jeg ga deg råd for å få ned hevelsen. Ta den ut. Så velger du selv om du vil følge rådet eller gi faen. Skrev det nå jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Meningen din var ikke det jeg lurte på, og du ville heller få frem hva du foretrekker istede for "rådet" ditt. Om det var et råd der var det så tilgriset av din mening at det ikke var synlig, og det vet du også. Takk for svaret på spørsmålet jeg ikke stilte! 

lurer jeg derimot på om jeg skal kvitte meg med den eller ikke skal jeg spørre deg først ;) men jeg er desværre så tilfreds med den at jeg beholder den så lenge jeg kan. 

14 minutter siden, Klopp skrev:

Folk kan da ha hva de vil for min del, men pent er det ikke. Liker ikke piercinger på damer. Kun i ørene. Jeg ga deg råd for å få ned hevelsen. Ta den ut. Så velger du selv om du vil følge rådet eller gi faen. Skrev det nå jeg. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper det går bedre med deg nå etter at du fikk salven.

Hvordan er piercingen når du går med ei trang bukse? Gnager den da eller?

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, FruKG skrev:

Jeg håper det går bedre med deg nå etter at du fikk salven.

Hvordan er piercingen når du går med ei trang bukse? Gnager den da eller?

Nei som oftes ikke. Kommer ann på om sømmen på buksa går langt oppi, noe jeg prøver å unngå for det er mindre pent :P 

AnonymBruker
Skrevet
Den 6. juli 2016 at 6.32, AnonymBruker skrev:

Noen som har råd?

Har du en klitt som stikker godt ut når du er opphisset? Og kanskje i avslappet tilstand også.... ;) 

Anonymkode: ee1d3...b85

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en klitt som stikker godt ut når du er opphisset? Og kanskje i avslappet tilstand også.... ;) 

Anonymkode: ee1d3...b85

Har vel igrunn ikke det :P

Skrevet

Bra at pencillinkuren hjelper. Men du bør nok få ut piercingen til betennelsen er helt borte. Et piercingstudio kan hjelpe deg.  De har erfaring med den type smykker. I verste fall må smykket klippes. 

Du er forøvrig den første jeg har hørt om med piercing gjennom selve klitten. Jeg kjenner flere med piercing gjennom hetten. Du har ikke fått nedsatt følsomhet, altså?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hulderen skrev:

Bra at pencillinkuren hjelper. Men du bør nok få ut piercingen til betennelsen er helt borte. Et piercingstudio kan hjelpe deg.  De har erfaring med den type smykker. I verste fall må smykket klippes. 

Du er forøvrig den første jeg har hørt om med piercing gjennom selve klitten. Jeg kjenner flere med piercing gjennom hetten. Du har ikke fått nedsatt følsomhet, altså?

Ja, men siden det er en infeksjon vil jeg helst ikke ta ut smykke, for da gror det igjen.. (Og jeg vil ikke ta den på nytt!!) med mindre jeg reagerer på selve smykker, noe jeg tviler på siden det er kirurgisk stål. 

Var i utgansgspunktet i hetta jeg ville ta også, så for meg at å ha gjennom selve nerva kunne ødelegge hele greia. Men det har vært veldig greit synes jeg. Er mer følsom enn jeg var før. 

Skrevet (endret)
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men siden det er en infeksjon vil jeg helst ikke ta ut smykke, for da gror det igjen.. (Og jeg vil ikke ta den på nytt!!) med mindre jeg reagerer på selve smykker, noe jeg tviler på siden det er kirurgisk stål. 

Var i utgansgspunktet i hetta jeg ville ta også, så for meg at å ha gjennom selve nerva kunne ødelegge hele greia. Men det har vært veldig greit synes jeg. Er mer følsom enn jeg var før. 

Jeg trodde det bare var ved infeksjoner når piercingen var fersk at den kunne gro igjen. Men skjønner godt at du ikke vil ta risken.  Lykke til, håper du raskt blir kvitt infeksjonen igjen.

Endret av Hulderen
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Hulderen skrev:

Jeg trodde det bare var ved infeksjoner når piercingen var fersk at den kunne gro igjen. Men skjønner godt at du ikke vil ta risken.  Lykke til, håper du raskt blir kvitt infeksjonen igjen.

Har opplevd at det gror igjen i ørene iallefall.. Blir jo et åpent sår, så kroppen vil jo få det til å gro, og når smykket er borte  har det lett for å iallefall bli trangere hull..

Skrevet
Den 7.7.2016 at 6.44, AnonymBruker skrev:

Nei som oftes ikke. Kommer ann på om sømmen på buksa går langt oppi, noe jeg prøver å unngå for det er mindre pent :P 

Takk for svar :) Da bør jeg nok holde meg unna den slags piercing tror jeg :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...