Gå til innhold

Kan damer lengte etter kuk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold og skal snart besøke dama. I den anledning sa hun rett ut at fitta hennes har savnet kuken min. Er dette normalt å si for kvinner? Og kan dere spesifikt savne å få kuk så mye?

Anonymkode: 2cf26...f2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Savner ikke du fitte av og til?

Anonymkode: a7236...be1

AnonymBruker
Skrevet

Hun sier at hun savner din kuk. Ikke hvem som helst sin. Big difference.

Anonymkode: 8f26a...4af

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vell, jeg savnet ofte kuken til samboeren min da jeg var på ferie uten han feks. Han var den beste jeg hadde hatt sex med, så da blir d vell naturlig å savne akkurat den kuken? Og selvfølgelig mannen som eier den.

Anonymkode: a7236...be1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i et avstandsforhold og skal snart besøke dama. I den anledning sa hun rett ut at fitta hennes har savnet kuken min. Er dette normalt å si for kvinner? Og kan dere spesifikt savne å få kuk så mye?

Anonymkode: 2cf26...f2d

Absolutt, om den tilhører en bestemt person.

Anonymkode: 3dbfc...3ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om den tilhører en spesiell mann..

Anonymkode: 53f15...c6a

Gjest Tamsi
Skrevet

Aldri savnet kuk, bare personen den sitter på.

Gjest makar
Skrevet

Ja, det går absolutt an. I forhold savner jeg akkurat typen og hans kuk, mens utenfor forhold savner man jo kuk generelt :)

Skrevet

Jeg savner ofte min Kjæres kuk når vi er fra hverandre.

Men så savner jeg også HANS armkrok, hans nærhet, og han generelt da ;)

Jeg har aldri savnet kuk når jeg har vært singel dog, selv med elskere.. siden jeg ikke har vært like tilknyttet personen da. 

Skrevet

Ja absolutt. Er greit å onanere/fingre, men jeg savner noe stort  når det er lenge siden sist :wow: og ekte. Ikke dildo :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan jeg savne kuken til kjæresten (vi bor ikke på samme sted). De erstatningekukene jeg har prøvd med jevne mellomrom for å lette på trykket, er ikke like god. Dessuten er ikke sexen like god med de man ikke har et forhold til, så ja, jeg savner både kuken og eieren av kuken :)

Anonymkode: b03c4...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...