Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er samboer med en flott mann som jeg overhodet ikke er interessert i å "bytte ut".

Samtidig har jeg også en veldig nær guttevenn, som på mange måter er min aller beste venn, bedre enn samboeren. Vi snakker med hverandre om absolutt alt, jeg har fortalt han ting som jeg aldri har fortalt samboeren (men legger ikke ut om samboers privatliv til vennen altså!). Vi sender hverandre ofte tekstmeldinger flere ganger daglig om småting, hva vi gjør på og sånt.

I tillegg til dette, ser vi veldig mye til hverandre når vi først er samme sted (vi bor i forskjellige byer, men når vi først er samme sted, ser vi hverandre nærmest flere ganger daglig, selv om vi i utgangspunktet ikke har reist for å besøke hverandre).

Vi koser og klemmer også veldig mye, og flørter en del, men har aldri gått over noen grense til kyssing eller noe i den dur. Må vel også nevne at han er singel, noe som vel gjør det litt "lettere" for ham.

Er dette forholdet feil? Burde jeg ha dårlig samvittighet? Jeg har nok litt det av og til, og jeg vet at samboer er litt sjalu, selv om han ikke har sagt det i klartekst. Nå har han jo ingen grunn til det da, eller har han kanskje det? I det siste har jeg sett litt småtegn på at kameraten kanskje kan være interessert i meg på et annet nivå enn det rent vennskapelige, og det gjør det i alle fall ikke lettere for meg selv å forsvare dette. Jeg får vel legge til at jeg selv aldri kunne tenkt meg et forhold til kameraten, i alle fall ikke over tid!

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men er det kanskje noen som har noen kommentarer på hvordan dere hadde tenkt om dere hadde vært i en tilsvarende situasjon, på den ene eller andre siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du syntes det var greit om samboeren din hadde et slikt forhold til en jente, slik du har til din venn?

Har du spurt samboeren din om hva han synes om det?

:)

Skrevet

Jeg flørter ikke med mine venner,så jeg synes i grunn ikke at det er greit å kose og flørte med sine venner.Men hvis du ikke hadde likt at samboeren din gjør det samme så kan du jo slutte med det.Du skal ikke gjør det du ikke vil at andre skal gjøre mor deg

Gjest Anonymous
Skrevet

En venn er ikke en man flørter og koser med. Så ja, det er i samme klasse som utroskap......

Litt rart at du kan snakke med denne mannen om ting du ikke kan snakke med samboeren din om.... Skal det ikke være omvendt?

For å snu litt på flisa her. Hva hadde DU syntes om det var din samboer som hadde en kvinnlig venn han var i kontakt med daglig og som han fortalte ting han aldri har fortalt deg. Hvordan hadde du følt det...

Gjest Anonymous
Skrevet

ærlig talt,slik som du holder på, skal man ikke drive med bak ryggen på samboeren sin! :roll:

Du bør avslutte det overvennskapelig forholdet med det samme, man koser og flørter ikke med andre enn kjæresten sin! og man bør jo absolutt ha den beste kjemien med samboeren!

Ser du ikke dette selv? at du ikke trives med samboeren din? men nå bør det jo ringe en bjelle, når tre stykker av oss på kvinneguiden har fortalt deg at dette ikke er riktig!

du bør analysere hvorfor du ikke har et så godt forhold til samboeren din,og om dere eventuelt bør gjøre det slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...