Gå til innhold

10kg på 4 uker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å gå ned 10kg på 1 mnd? Uten å måtte spise 0 kalorier og trene 3 timer hver dag. 

Anonymkode: dd16f...c32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å trene så mye, spise ingenting og gå om 10 kg trodde jeg var umulig.

Anonymkode: 8a8f7...5a6

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har mye ekstra; ja. Hvis du har 10 kg ekstra; sannsynligvis ikke. De siste kg stter godt.

Anonymkode: a40ca...741

Skrevet

Ikkje på ein sunn måte, for da skal man gå ned maks 1 - 1,5 kg i uka, mens du ønsker å tape 2,5 kg per uke. Men ingenting er umulig, men det krever endring av kosthold, diett og trening, og eg ville ikkje akkurat anbefalt å gå ned på ein slik måte siden det ikkje er så bra for deg, og kan ende med baksmell. Skal du på ferie siden du må ned 10 kg på så kort tid?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har mye ekstra; ja. Hvis du har 10 kg ekstra; sannsynligvis ikke. De siste kg stter godt.

Anonymkode: a40ca...741

Er kun noen kilo unna overvekt, men er ikke mye ekstra. Er forresten fortsatt normalvektig om jeg mister 10kg - ikke undervektig. 

1 minutt siden, TheNordTroll skrev:

Ikkje på ein sunn måte, for da skal man gå ned maks 1 - 1,5 kg i uka, mens du ønsker å tape 2,5 kg per uke. Men ingenting er umulig, men det krever endring av kosthold, diett og trening, og eg ville ikkje akkurat anbefalt å gå ned på ein slik måte siden det ikkje er så bra for deg, og kan ende med baksmell. Skal du på ferie siden du må ned 10 kg på så kort tid?

Forventer ikke å miste såpass mye på en såpass kort tidsperiode på en sunn måte nei, vil ha en 'quick fix' og om jeg går opp et par kilo etterpå gjør meg lite, selv om jeg skal prøve å holde meg nede. Skal ikke på ferie, men har en annen ting kommende som jeg aller helst vil gå litt ned for. 

ts

Anonymkode: dd16f...c32

Skrevet

Eg er ingen ekspert, men vil tro du må kutte ned på størrelse måltider, holde deg til vann som tørstslukker, spise mest grønnsaker og salater som magefyll, og trene sånn ca. hver dag for at målet skal nåes.

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Yvonne (mod) 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...