sndbrg Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 aaaner ikke om dette er under riktig kategori, men jeg prøver likevel må ha ny mobil pga min nåværende absolutt ikke vil fungere som den skal, men jeg mangler en ganske vesentlig ting - penger. er snakk om rundt 3-4000. må ha ny innen slutten av august i alle fall, så om noen kunne kommet med forslag til å tjene disse pengene fort hadde det vært fint! er forresten bare 16 år
skruf Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Selg ting du har liggende og ikke bruker.. Klær, rettetang, sko, jakker.. Meld deg som barnevakt! Mange foreldre som er i desperat nød for barnevakt. Dagmamma i sommerferien? Sjekk ut parkvesenet der du bor. Kommunen ansetter folk for å ta seg av parker og gressklipping i byene. Søke jobb som støttekontakt. Også via kommunen. Du får betalt for å finne på ting sammen med noen som trenger det.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 om du MÅ ha kan du vel spørre foreldrene dine? Anonymkode: 23512...76e
sndbrg Skrevet 5. juli 2016 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: om du MÅ ha kan du vel spørre foreldrene dine? Anonymkode: 23512...76e de velger å ikke prioritere en mobil til flere tusen kroner og sier jeg må kjøpe den selv.
skruf Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: om du MÅ ha kan du vel spørre foreldrene dine? Anonymkode: 23512...76e Jeg hadde aldri i livet bladd opp 3-4000 kroner for en ny telefon til barnet mitt bare sånn ut av det blå. Mine har aldri fått så dyre julegaver eller bursdagsgaver heller. De skulle fått jobbet for pengene og tjent inn til en ny telefon selv. Ja, jeg hadde sponset dem litt, men ikke tale om jeg hadde kjøpt en ny. 2
Gjest Lunasama Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 (endret) Denne burde da funke helt fint, trenger da ikke bruke tusenvis av kroner, når man får de som har alt til en billigere penge. Anbefaler disse på det sterkeste! http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/SAMJ500WH/samsung-galaxy-j5-smarttelefon-hvit Endret 5. juli 2016 av Lunasama
Salka Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Kjøp en billigere en, så kanskje foreldrene dine vil sponse deg med ihvertfall litt av den? Jeg skjønner godt at de ikke gidder å bla opp 4 laken. Ingen trenger mobil til 4000, spesielt ikke når de ikke tjener penger selv.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 16 minutter siden, skruf skrev: Jeg hadde aldri i livet bladd opp 3-4000 kroner for en ny telefon til barnet mitt bare sånn ut av det blå. Mine har aldri fått så dyre julegaver eller bursdagsgaver heller. De skulle fått jobbet for pengene og tjent inn til en ny telefon selv. Ja, jeg hadde sponset dem litt, men ikke tale om jeg hadde kjøpt en ny. Det er ikke uten videre. Hun sier hun MÅ ha. Anonymkode: 23512...76e
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 Du kan kjøpe en Huawei til uner 1000 kr.
skruf Skrevet 6. juli 2016 #10 Skrevet 6. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke uten videre. Hun sier hun MÅ ha. Anonymkode: 23512...76e Det er ingen som MÅ ha en telefon til 3-4000kr! Du får en ny samsung til litt over 1000kr f.eks. Og siden hun skriver hun trenger ny innen slutten av august så rekker hun å tjene penger selv. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #11 Skrevet 6. juli 2016 Hva om ts selger rumpa si Anonymkode: 88ef8...4ee
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #12 Skrevet 6. juli 2016 Svarer på det TS faktisk spør om: Selg noe du ikke bruker lengre Barnevakt / klipp plen / male / gjør noe annet. Hør litt rundt om noen trenger hjelp. Så lenge TS skaffer pengene selv bruker hn akkurat som hn selv ønsker Anonymkode: 86927...de3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #13 Skrevet 6. juli 2016 Er ikke dette noe som du egentlig burde ha begynt å tenke på litt tidligere? Har mobiltelefonen blitt gammel og fungerer dårlig over lengre tid? Eller sluttet den plutselig å fungere - nærmest på dagen? Anonymkode: 7874d...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå