AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Jeg har tenkt å kjøre en liten "utfordring" for meg selv. Her jeg bor har jeg et lite fjell som tar ca 25-35 min å gå opp og ned. Jeg tenkte derfor å utfordre meg selv på hvor mange ganger jeg klarer å gå opp og ned på X antall timer. Men jeg er litt usikker på hvor mange timer jeg skal prøve sette, noen som har noen innspill på det, eller har prøvd noe lignende før og har litt andre tips? Anonymkode: 96d8a...1bd
rh1 Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Ville heller satt av en dag hvor du går i x antall timer i et behagelig tempo, og ser hvor langt du kommer da. Så kan du sette målet ditt ut i fra det, da er sannsynligheten for et realistisk mål mye større
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 1 time siden, rh1 skrev: Ville heller satt av en dag hvor du går i x antall timer i et behagelig tempo, og ser hvor langt du kommer da. Så kan du sette målet ditt ut i fra det, da er sannsynligheten for et realistisk mål mye større Det har jeg ikke tenkt å gjøre, nei. Hvis jeg ikke får noen tips her så blir det nok til at jeg setter det til 4-5 timer, og ser hvordan det går. Anonymkode: 96d8a...1bd
rh1 Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg ikke tenkt å gjøre, nei. Hvis jeg ikke får noen tips her så blir det nok til at jeg setter det til 4-5 timer, og ser hvordan det går. Anonymkode: 96d8a...1bd For all del . Evt kunne du gjort omvendt- bestemt deg for feks 4 turer opp og ned, og se "startpunktet" ditt. Men vi her inne har ingen forutsetning for å vite hva som passer deg og hvor mye kroppen din tåler verken i tid eller km, så vet ikke hvor mye mer konkret du kan få det uten at det er vilkårlig om det vil fungere eller er skivebom.:) lykke til uansett!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 1 time siden, rh1 skrev: For all del . Evt kunne du gjort omvendt- bestemt deg for feks 4 turer opp og ned, og se "startpunktet" ditt. Men vi her inne har ingen forutsetning for å vite hva som passer deg og hvor mye kroppen din tåler verken i tid eller km, så vet ikke hvor mye mer konkret du kan få det uten at det er vilkårlig om det vil fungere eller er skivebom.:) lykke til uansett! hm, ja, kanskje, men jeg tenker vel at det er best å sette tiden siden jeg ikke vet hvor mange turer jeg klarer, og når det er tiden jeg har satt så har jeg jo mulighet til pauser og slikt. Men skal nok klare mer enn 4 Var bare interessert i å høre om noen andre hadde prøvd dette og hvordan de ev gjennomførte det. Leste nemlig om en som hadde gått 24 turer på 24 timer(?) en plass i Bergen og fikk lyst til å prøve en mer moderat utgave av det. Anonymkode: 96d8a...1bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå