Braah Skrevet 5. juli 2016 #1 Del Skrevet 5. juli 2016 Hei, så denne nå og la merke til at Louise ikke si hva hun tenkte på her. Hva tror dere ho tenkte på, på hva som er det beste ho vet http://www.tv2.no/v/1053913/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. juli 2016 #2 Del Skrevet 5. juli 2016 Banansplitt og veske sløsing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tro Smo Konosoro Skrevet 6. juli 2016 #3 Del Skrevet 6. juli 2016 Hehe! SI DET DAAA!!! Men seriøst: hun er jo kjempesøt. Trygg og rolig. Jeg liker dem jeg. Litt annerledes enn oss andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Braah Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juli 2016 Fler? Tror personlig hun tenkte på sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allure Skrevet 6. juli 2016 #5 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg også liker Louise Angelica og JAR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 6. juli 2016 #6 Del Skrevet 6. juli 2016 Sikkert sex og fint er det. Jeg liker de sammen, syntes de er veldig søte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleser1 Skrevet 25. september 2016 #7 Del Skrevet 25. september 2016 Jeg har skikkelig sansen for dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjære Skrevet 25. september 2016 #8 Del Skrevet 25. september 2016 Hun er noe nervøs og hun er veldig bevisst på at hun blir filmet, så hun håper hun ser bra ut. Smilene når mannen snakker er planlagte, slik at hun skal fremstå på en viss måte Litt interessant at rundt 40sek når hun begynner å snakke om andre, hvem hun blir inspirert av, slapper hun mer av. Men etter det vises det igjen tydelig at hun er ukomfortabel og noe stresset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg