AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Jeg vet jo at det ikke er anbefalt å gjøre det,men jeg har ikke noe valg. Nå har jeg sagt ja til en leilighet og jeg har bare sett bilder. Må betale en husleie og vi skal ikke skrive kontrakt før jeg drar dit. Jeg blir litt usikker og vil jo ikke bli lurt. Sjekket alle opplysninger og de stemmer så jeg tror det er seriøst. Har noen andre gjort noe lignende? Anonymkode: 4f40a...11c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Ja, skreiv og kontrakt før jeg reiste, men det var korttidsleie på 2 mnd, så det var ikke krise uansett om det ikke var som forventet. Det var over all forventning og veldig bra. Anonymkode: 21e08...aa1
rainbow_dash Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Jepp, for korttidsleie i et par måneder. Jeg endte opp med treroms nyoppussa toppleilighet i en panoramablokk til den nette sum av 7000 i måneden (dette var i 2013). Jeg bare pruta ned prisen til hva vanlige leiligheter kosta i området uten å vite hca jeg egentlig fikk. Jackpot!
bopera Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Ja, hadde bare sett bilder, da jeg bodde i et annet land på den tiden. Endte opp med å bo der i 3,5 år, og gråt en liten skvett den dagen jeg og min kjære kjøpte sammen, og jeg var nødt å flytte fra den nydelige leiligheten min.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Ja, jeg har gjort det. I et annet land. Gikk fint. Anonymkode: 81bf5...3ae
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Så lenge du ikke blir bedt om å overføre penger til utlandet og nøklene blir sendt i posten, så er det akseptabel risiko. Særlig hvis det bare er én månedsleie. Men bare hvis du føler du må. Og det gjør du jo, så da er risikoen akseptabel. Jeg har gått på en smell. Var ung og skulle flytte hjemmefra til ny by for første gang. Sa ja til en leilighet usett, overførte tre måneders forskuddsleie og leiligheten eksisterte selvsagt ikke. Snart 15 år siden, men irritererer meg fortsatt. Anonymkode: da695...215 1
Bærtur Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Har leid usett uten bilder. Det gikk utrolig nok bra, men det ville jeg si bare var flaks. Også leid usett med bilder, gikk også fint.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Jeg kjøpte til og med enebolig usett en gang. Til og med det gikk helt fint. Anonymkode: 97b5c...6de
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 4f40a...11c Ja, var eksen min som ordnet det. Maur, mugg og elendighet. Håper du har mer flaks Anonymkode: 3311f...b97
annebanane Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Jada. Så bare bilder på forhånd av mine siste 4 boliger. Hatt ganske stor suksess alle steder. To av de var studentboliger i inn- og utland som en sjeldent får se noe bilde av, og de to andre ble det bare tlfsamtale og noen bilder sendt over før jeg flyttet inn. Har ikke hatt mulighet til noen visning på forhånd de siste gangene siden jeg har flyttet så langt bort fra der jeg har vært + jobbet mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå