Gå til innhold

Hjelp - støvsuging

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, nå har jeg vært hjemme alene en stund og foreldrene mine kommer hjem snart. Jeg har støvsugd alle gulv i dag, men fordi jeg måtte lete etter noe så ble det en god del løping rundt i huset etter det igjen.. Er ikke så flink til å se om det ser støvete ut eller ikke, mamma er litt sånn at hun legger veldig merke til om det er støvete eller ei. 

Så spørsmålet mitt er - blir det veldig støvete igjen etter at jeg har løpt en del rundt i huset, bør jeg støvsuge på nytt? Eller går det uansett dager før det blir støvete igjen? 

Sikkert dumt spørsmål men det driter jeg i :) vil bare at de skal føle at det er rent når de kommer hjem. Setter pris på greie svar, men om dere absolutt må skrive noe barnslig så værsågod. 

Anonymkode: 75dc3...322

AnonymBruker
Skrevet

Så sant du ikke har vert ute på sokkelesten og dratt inn mye rusk og sand skal det nok gå veldig fint. Foreldrene dine er heldige som har et barn som følger opp plikter :)  Du er flink!

Anonymkode: 03524...909

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så sant du ikke har vert ute på sokkelesten og dratt inn mye rusk og sand skal det nok gå veldig fint. Foreldrene dine er heldige som har et barn som følger opp plikter :)  Du er flink!

Anonymkode: 03524...909

Takk for svar! :D
Da lar jeg det være sånn :) 

Anonymkode: 75dc3...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...