Gå til innhold

Når "gir" man opp?

Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Kattungen på 4 mnd har vært borte i 3 1/2 uke. ingen har sett henne siden hun rømte ut av et åpent vindu.

Når gir man opp? når innser man at man ikke har en katt lenger?

Jeg savner henne, men begynner å miste håper om å få se henne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten min forsvant i sommer, og i dag tidlig var hun ute i bakgården! Så jeg ville ikke gitt opp hvis jeg var deg, skjønner godt at du savner henne.. :trøste:

Har du hengt opp lapper i nabolaget og lagt inn annonse på www.nettkatten.no ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattungen på 4 mnd har vært borte i 3 1/2 uke. ingen har sett henne siden hun rømte ut av et åpent vindu.

Når gir man opp? når innser man at man ikke har en katt lenger?

Jeg savner henne, men begynner å miste håper om å få se henne igjen.

Lurian katten min på 5-6mnd nå har vært borte i snart 2 mnd er fremdeles mye inne på nettkatten å titter og henger fremeles opp plakater lengre og lengre borte... gir ikke opp håpe om at han har det bra.

Mye mulig at det er noen som har tatt ham til seg å ikke vil gi han fra seg også siden han er en spesielt nydelig pus... noe alle puser er :wink:

Å vil mye heller at noen andre skal ta godt vare på han enn å tenke på at han kanskje går rundt å er sulten å har det vondt.

På nettkatten har jeg sett folk hvor katten har vært borte i 2-3 år å alikevel har dem ikke gitt opp og man vet jo aldri med katter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp!

Mange katter dukker opp etter å ha vært borte mye lenger enn 3 1/2 uke, selv om det er lett å miste håpet etter hvert som dagene går...

Anbefaler deg å følge nettkattens råd om hva man gjør om man har mistet et dyr.

Min pus ble påkjørt for ca en måned siden, så jeg vet hvordan det er... Det gikk ganske lang tid før vi fant ut av hva som hadde skjedd med henne, men til slutt ringte han som hadde kjørt på pus. Da hadde han sett en av plakatene vi hadde hengt opp, og kjent henne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...