AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Sier ikke at de må gå med sminke, men når øyenbrynene vokser sammen så ser du veldig lite attraktiv ut. Alt for mange menn går rundt i slafsete joggebukse og t-skjorte og håret ser ikke ut å vært vasket på 1 uke! Slo opp med typen fordi han gikk i bukser med sædflekker i, og trykket seg masse drittmat som gjorde at han la på seg 10 kg. Sitter i kassa på Kiwi og det kommer veldig ofte inn menn med ølmage, stygge klær og en forferdelig svettelukt. Neglene er skitne og tennene er gule. (da mener jeg virkelig gule!!!) Æsj. Får nesten ikke lyst til å ta i mot penger når de skal betale fordi jeg er redd for at de har tatt på noe ekkelt før de gikk inn i butikken. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle menn. De fleste mennene ser skikkelige ut, men det er dessverre MANGE menn som lar seg forfalle der ute. Det er en del kvinner også som ikke tar vare på utseende sitt, men flesteparten er menn. Anonymkode: 0a509...b81 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Dette gjelder jo ikke bare menn. Har sett altfor mange kvinner som har hengerumpe, daffer i joggeklær ut på gata, uren hud, gule tenner og fett hår. Ekkelt ja. Anonymkode: 804a3...0b4 2
Hmmmmmm Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Har trenkt på det samme selv. Merkelig. Men gjelder begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Dette med at noen med går med "slafsete joggebuke" burde løftes opp på en høyt politisk plan, og handlingsplaner burde legges. Når folk i butikken føler ubehag over slikt, bør politikerne reagere. Dette handler om arbeidsmiljøet til uskyldige jenter. Hva tenker slike menn på? Det er rett og slett respektløst og et miljøproblem for andre. Anonymkode: 1cf7e...b5a 1
Bloodless Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 (endret) Den 5.7.2016 at 22.17, AnonymBruker skrev: Dette gjelder jo ikke bare menn. Har sett altfor mange kvinner som har hengerumpe, daffer i joggeklær ut på gata, uren hud, gule tenner og fett hår. Ekkelt ja. Anonymkode: 804a3...0b4 Uren hud har vel fint lite med å være slaskete å gjøre. Endret 13. juli 2016 av Bloodless 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette med at noen med går med "slafsete joggebuke" burde løftes opp på en høyt politisk plan, og handlingsplaner burde legges. Når folk i butikken føler ubehag over slikt, bør politikerne reagere. Dette handler om arbeidsmiljøet til uskyldige jenter. Hva tenker slike menn på? Det er rett og slett respektløst og et miljøproblem for andre. Anonymkode: 1cf7e...b5a Endelig er det noen som forstår meg. Jeg har en veldig fæl og hard jobb TS Anonymkode: 0a509...b81 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 14 minutter siden, Hmmmmmm skrev: Har trenkt på det samme selv. Merkelig. Men gjelder begge kjønn. Føler likevel at kvinner er flinkere til å ta vare på seg selv. Anonymkode: 0a509...b81 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Fordi noen menn lenge har innbildt seg at de har en tiltrekkende verdi i seg selv, ikke pga utseendet sitt. Takk og lov de endelig begynner å lære at dette ikke stemmer Anonymkode: 3d35d...c86 3
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi noen menn lenge har innbildt seg at de har en tiltrekkende verdi i seg selv, ikke pga utseendet sitt. Takk og lov de endelig begynner å lære at dette ikke stemmer Anonymkode: 3d35d...c86 Det samme gjelder kvinner. Er nok av kvinner som tror de er tiltrekkende for alle menn bare fordi de er kvinner. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 Synes at flere menn bør gå med dress. Hvis en mann går med dress så øker sjansen for å få meg i seng fra 0% til 40% (minst). Skjønner ikke hvorfor det så fryktelig mange menn som liker å se ut som uteliggere. Anonymkode: 0a509...b81 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #14 Skrevet 5. juli 2016 Hvorfor gidde når vi alle skal dø en gang uansett Meningsløst Anonymkode: aac5f...e40 1
Gjest Iddy Skrevet 5. juli 2016 #15 Skrevet 5. juli 2016 Det du refererer til er vel mer problemstillinger angående hygiene; møkkete negler, gule tenner, sædflekker på buksa og svettelukt. M.a.o. en skikkelig gris. Når det gjelder de litt mer overfladiske temaene må du tenke på alder her. Menn har en tendens til å gi litt mer faen i takt med at libidoen synker med alderen. "Been there, done that", og mannen begynner å løsrive seg fra testosteronet som nærmest drepte han i løpet av ungdomsårene og tidlig voksen fase. Selv om dagens ungdoms største fare er å miste benkpress stanga med 60 kg over brystet, eller blir akutt forgiftet av mammas sminke. Allikevel, de gjør dette for å vinne gunsten til hun jenta som sitter bak kassa på kiwi. Etterhvert er ikke trofet like spennende lenger, man har fått unger og kona byr ikke lenger på noen store overraskelser. Du har det også ganske trygt og godt i hulen din - du trenger ikke å risikere livet lenger for å få dette trofet. For å bøte på dette livet, som er trygt og godt, i hver fall tilsynelatende, dyrker man i steden andre hobbyer. Noe blir veldig flinke til å drikke øl -til og med blir de så interesserte at de begynner å samle eller brygge selv. Andre får en interesse for matlaging, i tillegg til å spise godt med mat, osv. M.a.o. menn forfaller ofte på grunn av biologiske årsaker (hva?), og de som ikke gidder å gjøre noe med er ferdig med å risikere livet sitt for hunkjønnet, ettersom de verken har den biologiske driften (i samme grad), og de har opplevd hva alt dette innebærer.
DizzyRonson Skrevet 5. juli 2016 #16 Skrevet 5. juli 2016 Jeg personlig har en tendens til å gå med ganske møkkete dongeribukse, men der har en årsak. Jeg Gjør veldig mye rart. Jeg er i skauen, med motorsag. Jeg driver I garasjen med alt mulig, fikser ting og tang sveiser litt skrur litt etc. Så driver jeg på I smia, kull, sot og gnister alle veier. Så driver jeg å graver I jorda I hagen, planter ett tre eller to etc. Så må jeg på dynga med all søpla. Så må jeg på taket å bytte takstein og det innebærer kapping og støv I lassevis. Så er det plutselig en vegg som skal males eller noe som skal mures. Alle disse tinga I varmen Gjør meg svett, veldig svett. Å buksa veldig skitten. Så da når jeg må en liten tur til butikken, da gidder ikke jeg bry meg om doia som sitter I kassa synes jeg er fæl.. er ikke der for å sjekke opp hu allikevel.. Jeg har ikke gule tenner å 10kg extra da. Ikke sæd flekker heller igrunn.. stort sett bare skikkelig skitten bukse.. 5
Beach Skrevet 5. juli 2016 #17 Skrevet 5. juli 2016 Jeg observerer det samme, men synes det gjelder kvinner i stor grad også.
Frk.månelys Skrevet 5. juli 2016 #18 Skrevet 5. juli 2016 Å herregud! La nå folk gå med det de vil. Jeg er gravid og orker ikke å sminke meg, jeg er kvalm og kjempe sliten, går gjerne ut i joggebukse jeg altså. 6
kalaush Skrevet 5. juli 2016 #19 Skrevet 5. juli 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes at flere menn bør gå med dress. Hvis en mann går med dress så øker sjansen for å få meg i seng fra 0% til 40% (minst). Skjønner ikke hvorfor det så fryktelig mange menn som liker å se ut som uteliggere. Anonymkode: 0a509...b81 Jeg går mye med dress ikke fordi jeg liker det så mye, men fordi dress er det billigste alternativet. Jeg kjøper selvfølgelig ikke de dyreste dressene men ikke de billigste heller.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #20 Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sitter i kassa på Kiwi og det kommer veldig ofte inn menn med ølmage, stygge klær og en forferdelig svettelukt. Neglene er skitne og tennene er gule. (da mener jeg virkelig gule!!!) Æsj. Får nesten ikke lyst til å ta i mot penger når de skal betale fordi jeg er redd for at de har tatt på noe ekkelt før de gikk inn i butikken. Anonymkode: 0a509...b81 Life happens...tror veldig få lar seg forfalle uten grunn. Mange bærer på (vonde) historier fra livet som kanskje kan lære deg noe. "Don't judge a book by its cover". Anonymkode: 0db1e...47c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå