AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Hvordan vet du at de liker deg eller bare ser på deg som en annen venn? Anonymkode: 159be...d96
Gjest Hold the door Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Holder meg langt unna gutter med masse jentevenner. Bare problemer. Anonymkode: a9e91...839
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Det finnes to typer gutter med mange venninner. De som har hatt sex med nesten alle sammen, og de som er jomfruer. Hvis vedkommende er i siste gruppe må du ta initiativ selv.
Gjest Minesveiper Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at de liker deg eller bare ser på deg som en annen venn? Anonymkode: 159be...d96 Du vet ikke alltid det da. Damer er veldig forskjellige og noen tør ikke å vise at de liker deg. Andre går hardere til verks.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Min ex, hadde masse jentevenner. Og disse sendte x antall meldinger hver dag til han, tenkte jo at han måtte jo svare på de fleste skulle de gidde det. En av de var og forelsket i han, han kunne ikke forstå hvorfor. Men jeg forsto godt hvorfor, da det ble slutt mellom oss, og vi bare var venner. For så mange komplimenter fikk jeg ikke da vi var kjærester. Og dirty talk og, mer og verre enn da vi var sammen. Og hun som var forelsket, ringte han hver eneste dag, og han svarte og pratet med henne, ga henne sikkert masse komplimenter og. Han hadde selvfølgelig hatt sex med de fleste av venninnene sine. Og jeg kommer ikke til å velge en sånn mann igjen. Anonymkode: efcf2...736
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 2 timer siden, Herr Heftig skrev: Det finnes to typer gutter med mange venninner. De som har hatt sex med nesten alle sammen, og de som er jomfruer. Hvis vedkommende er i siste gruppe må du ta initiativ selv. Han er i hvert fall ikke i første kategori Vel, greia er, han har ikke flørtet veldig tydelig med meg, men gitt meg oppmerksomhet, kroppskontakt, vi har chattet på facebook og han har gitt meg komplimenter. Ting jeg normalt ville tenkt på som tegn på at han liker meg. Samtidig har det ikke vært noe overtydelig flørting, så dersom det viser seg at han ikke er interessert vil ikke det gjøre han til en player eller at han har "lekt med følelsene mine." Og når han i tillegg har mange jentevenner... kanskje det bare er sånn han er mot jentevennene sine? Gah blir forvirret av dette Anonymkode: 159be...d96
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. juli 2016 #9 Skrevet 6. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er i hvert fall ikke i første kategori Vel, greia er, han har ikke flørtet veldig tydelig med meg, men gitt meg oppmerksomhet, kroppskontakt, vi har chattet på facebook og han har gitt meg komplimenter. Ting jeg normalt ville tenkt på som tegn på at han liker meg. Samtidig har det ikke vært noe overtydelig flørting, så dersom det viser seg at han ikke er interessert vil ikke det gjøre han til en player eller at han har "lekt med følelsene mine." Og når han i tillegg har mange jentevenner... kanskje det bare er sånn han er mot jentevennene sine? Gah blir forvirret av dette Anonymkode: 159be...d96 Kanskje du skal flørte tilbake da, og se hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå