Gå til innhold

Til kvinner intimbarbering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann som er rimelig barbert nedentil, har kun et godt  markert område igjen over hele ca 3 cm over penisroten, er dette tørn off eller helt akseptabelt på en mann ? 

Anonymkode: d9a2a...c06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt akseptabelt ja :) Ikke hva jeg foretrekker (foretrekker bare litt trimming eller naturlig), men det du beskriver er ikke turn off. Så lenge det ikke blir nupper eller stubber. Det kjennes ut som sandpapir ved gnissing.

Anonymkode: b5b85...247

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt akseptabelt ja :) Ikke hva jeg foretrekker (foretrekker bare litt trimming eller naturlig), men det du beskriver er ikke turn off. Så lenge det ikke blir nupper eller stubber. Det kjennes ut som sandpapir ved gnissing.

Anonymkode: b5b85...247

Foretrekker å holde det glattest mulig, er greiest når det kommer til oralsex 😆

AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor:) 

Anonymkode: b84c3...141

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann som er rimelig barbert nedentil, har kun et godt  markert område igjen over hele ca 3 cm over penisroten, er dette tørn off eller helt akseptabelt på en mann ? 

Hmm, dette klarer jeg ikke å se for meg? Bilde? Så skal jeg vurdere jeg. :)

Anonymkode: 3f0fe...65e

Gjest Hildur70
Skrevet

Personlig foretrekker jeg naturlig hår der på menn, så for meg er det ikke ett pluss at mannen er barbert nedentil. 

Skrevet

Høres flott ut det.. ingen hår i "maten" takk ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, dette klarer jeg ikke å se for meg? Bilde? Så skal jeg vurdere jeg. :)

Slik...

url=http://bildr.no/view/U2hCS2dG]U2hCS2dG.jpeg[/u

Skrevet

Det var ikke en pen barbering, så nei. Hadde det vært tett, fin hårvekst så hadde det vært akseptabelt. Det der var dessverre bare rotete og turn off.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med Silfen! Ta bort resten også. 

• Liker 1
Gjest Boxee
Skrevet

Var ikke så pent, så litt snedig ut at du barberte kun nederst ved rota. Ta heller alt eller ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

Personlig så foretrekker jeg at menn har kjønnshår. 

Det bildet du la ut var ikke særlig attraktivt. Litt rotete og tynn hårvekst var ikke fint. Enten alt eller ingenting.

Helst full busk. 

Mannfolk skal være mannfolk, ikke glattbarberte barnerumper. 

Penisen og ballene ser helt merkelige ut når alt er glatt også. 

Anonymkode: 17c88...bcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker hår, gjerne litt trimmet, men ingen nødvendighet.

Det hadde ikke vært turn off å møte en glattbarbert mann, men jeg ønsker en kjæreste med hår.

Anonymkode: 3d423...202

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg bør la det gro tettere i sammen med mot rota, å la resten være, glatt ? 

AnonymBruker
Skrevet

Med så lite hårvekst der nede bør du ta testesteron tilskudd for å bli en ekte mann.

Anonymkode: 238f4...596

AnonymBruker
Skrevet

Enig med dem over.

Greit med å ikke få hår i maten, les: barber kun ballene. La resten være, det er med på å gi friksjon til klitoris slik at jeg kommer lettere hvertfall :)

De som ikke har hår, de er ikke kjønnsmodne og dermed ikke interressant som partner

Anonymkode: 8fb5b...d08

Skrevet

La håret vokse helt ned til roten. Det partiet med 3 cm glatt ser bare merkelig ut. Helt ok med glattbarberte baller.

Skrevet

Barber kun venstre balle, det er det som er moderne nå.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Hulderen skrev:

La håret vokse helt ned til roten. Det partiet med 3 cm glatt ser bare merkelig ut. Helt ok med glattbarberte baller.

Det er faktisk ikke en uvanlig frisyre, for å si det sånn, så jeg forstår jo hvorfor han har gjort det. Han har bare ikke hårvekst til å gjøre det. Jeg sliter med teite kjønnshår selv, kunne gjerne tenkt meg en flystripe eller noe sånt, men kan ikke fordi det er ikke pent grunnet type hår/vekst. Så her må alt tas eller ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, la det gro helt ned mot rota. Det du har latt stå igjen, ser bare pistrete og stusselig ut. Jeg liker ikke helt hårløse menn, så jeg synes det er bedre å la det gro mer, enn å fjerne alt.

Anonymkode: 1ab47...625

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...