Gå til innhold

Rimelige kosttilskudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til hvor det er rimelig og bra å bestille vitaminer, omega 3, nattlysolje, vitex etc?

Innland/ utland? Rimelig og bra?

Tar en del slike tilskudd og lommeboka lider...

Anonymkode: 94925...d01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du har behov for kosttilskudd har vel legen allerede gitt deg tips?

Anonymkode: 25d34...238

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

iherb?

Anonymkode: 7e50c...588

Skrevet

iHerb. Det finnes en til nettbutikk i USA som også er rimelig å bestille fra, men husker ikke hva den heter nå...
Tollgrensa er nå 350 kroner inkl frakt.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legen har sagt hva jeg mangler, men legen sier ikke hvor jeg skal handle...

AnonymBruker
Skrevet

Flere Apotek, bl.a. Boots og Apotek1 har ofte tilbud på kosttilskudd og vitaminer. Nylig så jeg de hadde tilbud i nettbutikkene sine på diverse kosttilskudd og vitaminer :)

Anonymkode: 5ab27...19b

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legen har sagt hva jeg mangler, men legen sier ikke hvor jeg skal handle...

Som regel ønsker vel legen at du får i deg vitaminer og mineraler via kosten, og eventuelt endre på kostholdet dersom man har mangler. Personlig ville jeg ikke kjøpt vitaminer og andre nødvendige kosttilskudd fra nettsider, men oppsøke apoteket fysisk og be om råd der. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Multivitamin på apoteket o.l

Anonymkode: 4602d...e34

AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter store krukker med piller til en rimelig penge. Var i USA for et par år siden og kjøpte bra produkter i butikkene der. Leter nå etter en ok nettbutikk som jeg kan bli venn med. iherb ser ikke så verst ut! :-)

En skal være veldig flink med kostholdet for å få i seg nok av det kroppen trenger, jeg velger å fylle på litt og merker svært gode resultater av det. :-)

ts

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere Apotek, bl.a. Boots og Apotek1 har ofte tilbud på kosttilskudd og vitaminer. Nylig så jeg de hadde tilbud i nettbutikkene sine på diverse kosttilskudd og vitaminer :)

Anonymkode: 5ab27...19b

Norske apoteker er ikke billige selv om det er halv pris.

Anonymkode: 7e50c...588

Gjest chisandra
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tilgode å få shoppingtips av legen på vitaminer etc. 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips til hvor det er rimelig og bra å bestille vitaminer, omega 3, nattlysolje, vitex etc?

Innland/ utland? Rimelig og bra?

Tar en del slike tilskudd og lommeboka lider...

Så kutt dem ut og spar unødvendige utgifter. Men hold en liten knapp på d-vitamin, den har du bruk for om vinteren.

Om du virkelig HAR vitaminmangel må du gjøre noe med kostholdet ditt, det kan umulig være godt nok.

Anonymkode: 2473b...f88

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, chisandra skrev:

Har tilgode å få shoppingtips av legen på vitaminer etc. 

Jeg har hatt mangler 3 ganger i løpet av mitt liv og da har bestandig legen skrevet ned hva slags merke og hvor stor dose han anbefaler meg daglig i vedlegget man får i posten. Dersom legen påstår at du har mangler, men ikke oppgir noen daglig dose for å få greie verdier er vel noe galt? 

Gjest chisandra
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt mangler 3 ganger i løpet av mitt liv og da har bestandig legen skrevet ned hva slags merke og hvor stor dose han anbefaler meg daglig i vedlegget man får i posten. Dersom legen påstår at du har mangler, men ikke oppgir noen daglig dose for å få greie verdier er vel noe galt? 

Bare kun fått beskjed om at jeg f.eks. har noe lavt D-nivå og bør ta tilskudd en stund. Men de opptrer sikkert forskjellig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...