Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster en sånn liten boks men mentholatum på apoteket, sånn cirka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en god ide. men tenkte det var greit å vite sånn cirka før jeg går i morgen. har ikke så altfor mye på konto :-)

Skrevet

OK, beklager at jeg var litt frekk. :wink:

Kanskje noen andre her vet det?

Mentholatum er ihvertfall lurt. Husker at jeg brukte det da jeg var liten.

Skrevet

49,50 eller noe sånt, tror jeg kanskje...

Skrevet

Er mentholatum til å ha på leppene?...eller? :-?

Skrevet
Er mentholatum til å ha på leppene?...eller? :-?

Blant annet ja.

Skrevet

Mentholatum på tube er min superkur for tørre, sprukne lepper. Et tykt lag på leppene før jeg legger meg, og de er fine igjen neste morgen.

Ellers kliner jeg litt på neglebånd i ny og ne, uten at jeg føler det er så stor hjelp, men.. Andre gode bruksområder?

Skrevet

Sprukne hender (om kvelden - ganske klisset)

Myggstikk om sommeren

Skrevet

dersom du er sylta forkjøla og tett i nesa, ta litt under nesa når du legger deg om kvelden - det øker sjangsene for å klare å puste gjennom nesa og med det få sove om natta! (Løser opp tette nesebor)

Skrevet
Sprukne hender (om kvelden - ganske klisset)

Mentholatum har faktisk en egen håndkrem :wink: Den har den samme karakteristiske lukten som salven, men føles veldig legende og kjølende på sprukne og såre hender. Spør på apoteket :)

Skrevet

på salven min står det:

mot sår hud, såre lepper, kløe spukken hud, stive muskler, solbrenthet, insektsstikk, kløe etter insektsbitt.

det advares mot bruk i åpne sår og på små barn.

selv bruker jeg den på leppene mine, fungerer kjempe bra!vidunderkuren min som jeg har med meg over alt..

jeg tror jeg betalte 39.50 for den på apoteket..

25 g. mentholatum salve.

Skrevet

Mentholatum har faktisk en egen håndkrem :wink: Den har den samme karakteristiske lukten som salven, men føles veldig legende og kjølende på sprukne og såre hender. Spør på apoteket :)

Den må jeg prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...