Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var tiden inne for at jeg og samboer skal prøve å bli gravide. Det føles litt rart å skrive det, men jeg kjenner det kribler litt i kroppen ved tanke på det :-) Slutter på p-pillen om en uke (fullfører brettet før slutt), så er det fritt fram for baby-making :gravid: Jeg er student, men føler ikke at det holder meg tilbake, da jeg har et veldig fleksibelt studie :-) Andre som skal begynne å prøve nå, eller snart? :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mockingjay93 skrev:

Da var tiden inne for at jeg og samboer skal prøve å bli gravide. Det føles litt rart å skrive det, men jeg kjenner det kribler litt i kroppen ved tanke på det :-) Slutter på p-pillen om en uke (fullfører brettet før slutt), så er det fritt fram for baby-making :gravid: Jeg er student, men føler ikke at det holder meg tilbake, da jeg har et veldig fleksibelt studie :-) Andre som skal begynne å prøve nå, eller snart? :-)

Prøvd i ca 10 mnd, men ingen tegn til noe! Får ikke hjelp før det har gått 1 år. Tatt masse undersøkelser, ingenting galt med verken meg eller sambo. Ei heller har jeg fått igjen mensen, så man kan aldri planlegge en graviditet!

Anonymkode: 030ef...b72

Skrevet

Prøvd i 1 år, hatt 1 SA, og prøver nå på nytt. Trodde det skulle gå fort å bli gravid da jeg og mannen er friske og fine. Og ellers ikke har noen i fam. Som har hatt problemer. Men.. Var rett over snittet (8mnd) før vi ble gravide, og mistet i uke 5. Så har det tatt 3-4 mnd uten hell, så krysser fingrene for at det klaffer snart igjen, og at spiren blir der den skal :-). Vær forberedt på at det ikke nødvendigvis går i første syklus. 

Skrevet

Sluttet på p-piller for 2 mnd siden, er i pp2 nå med EL på fredag (sannsynligvis), har fått igjen vanlig mens hvertfall. Kan nesten ikke vente og gleder meg som en gal! Min beste venninne fikk positiv test etter pp2 så håper vi kan gå likt :) lykke til!

Skrevet
2 timer siden, nadde92 skrev:

Sluttet på p-piller for 2 mnd siden, er i pp2 nå med EL på fredag (sannsynligvis), har fått igjen vanlig mens hvertfall. Kan nesten ikke vente og gleder meg som en gal! Min beste venninne fikk positiv test etter pp2 så håper vi kan gå likt :) lykke til!

Så koselig, håper jeg også for deres del :-) Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon som deg TS! 
Slutta på pillen for litt under en uke siden, da var jeg ferdig med brettet. Bortfallsblødningen er straks ferdig her. 
Superspennende. Vi prøver ikke aktivt før i august, men skjer det nå allerede i juli.. så er det helt ok. :)

Anonymkode: 8e090...c34

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er i samme situasjon som deg TS! 
Slutta på pillen for litt under en uke siden, da var jeg ferdig med brettet. Bortfallsblødningen er straks ferdig her. 
Superspennende. Vi prøver ikke aktivt før i august, men skjer det nå allerede i juli.. så er det helt ok. :)

Anonymkode: 8e090...c34

Vi tenkte også å gå aktivt inn for det i august/september, men skjer det før så er det helt greit :) Hadde vært kjekt med en mai/juni baby, av praktiske grunner. Men en eventuell spire er velkommen hvilken måned det skulle være! Så gøy at vi er flere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...