Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Hvilken internettleverandør har du og er du fornøyd?

Julie

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nextgentel og bredbåndsfabrikken (bor litt mellom to steder for tiden). Veldig fornøyd med begge. Aldri nedetid av betydning, og god kundeservice de gangene jeg har hatt bruk for de. Tok kanskje litt lang tid med Nextgentel en gang (20 minutter i kø), men ellers greit.

Skrevet

Canal Digital, har aldri vært noe problemer!!

Skrevet

Lyse, 4Mb hver vei for 449kr. Er kjempefornøyd :-)

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Lyse her og. 4mb linje. Storfornøyd

Gjest Anonymous
Skrevet
UPC - ikke fornøyd.

Hørt noen si det før deg, om UPC...

Skrevet

vi hadde upc først, "early adopters" i byen og var fornøyde. har nå nextgentel og hater dem. dårligere service skal man lete lenge etter!

Skrevet

NextGenTel, har hatt det i flere år og vi er svært fornøyde, de leverte på 2 uker og vi har aldri hatt noe trøbbel. En eneste gang har vi måttet ringe support (forøvrig vår egen skyld), da kom vi gjennom på to sekunder og alt gikk kjempeflott.

Skrevet

Har hatt Telenor i mange år, og er veldig fornøyd. :)

Gjest Hillary..
Skrevet

Har bredbånd.

Jag har hatt Nextgentel (adsl) i ett år og veldig fornøyd. De er litt dyre, men det er verdt det. Hadde Telenor Avidi (kabel) før, og dem var jeg ikek fornøyd med. Mye nedetid.

Skrevet

Har ADSL fra NextGentel - veldig fornøyd - ingen problemer, kundeservice er også veldig bra.

Gjest Jostein
Skrevet

Har Nextgentel - veldig fornøyd, i mange år. Mange venner med 1.Telenor - ikke fornøyd, 2. UPC - sånn passe fornøyd, Tele 2 - kanskje litt bedre enn sånn passe. Kan du velge ville jeg ikke valgt Telenor - dyrt og dårlig.

Skrevet

Har også NextGentel. ER veldig fornøyd, men jeg har bare hatt dem. De ble jo kritisert for kunderservicen sin på "TV2 hjelper deg" for ca ett år siden, så jeg vil anta at de har blitt gode på det også....Vi har ikke hatt noen problemer, og da ruteren vår takket for seg, fikk vi en ny hjem på døra etter 2 dager.

Skrevet

Jeg har ADSL foor LOS og har ikke hatt grunn til å være misfornøyd enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...