AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Som jeg skriver i tittelen så bruker jeg profilbilde av meg før jeg gikk opp i vekt. Har lagt på meg 20 kg pga trøstespising. Jeg føler meg ikke vel i egen kropp og det er mange menn som tar kontakt med meg når jeg bruker det gamle bildet av meg. Anonymkode: 47609...172
Gjest *Micki* Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Kan være greit å ha flere bilder, også hvertfall et i fullfigur så han ser hvordan du ser ut.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Hvis du har tenkt å date dem er det ikke så smart. Anonymkode: 1f5e1...5da 17
Gjest BethD Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Ja det er dumt. Det er jo ikke sånn du ser ut idag så da lurer du dem jo.
Gjest 123Sol Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Syns det er dumt, ja. Det viser jo et "feil" bilde av hvordan du ser ut idag. Ville bytta det ut med et nyere
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Ja men jeg er jo ikke ute etter et sextreff. Har det så mye å si når jeg skal date noen? Jeg vil jo at en mann skal forelske seg i meg og min personlighet. En mann kan jo ikke forelske seg i meg hvis han ser bilde av kroppen min mtp hvordan den ser ut nå? Jeg ser bare så fæl ut på nye bilder. Ts. Anonymkode: 47609...172
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja men jeg er jo ikke ute etter et sextreff. Har det så mye å si når jeg skal date noen? Jeg vil jo at en mann skal forelske seg i meg og min personlighet. En mann kan jo ikke forelske seg i meg hvis han ser bilde av kroppen min mtp hvordan den ser ut nå? Jeg ser bare så fæl ut på nye bilder. Ts. Anonymkode: 47609...172 Ja det har mye å si. Hvorfor vil du ikke ta et nytt bilde? Anonymkode: 8f500...268 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Hvis det først du gjør er å lyve om deg selv så har ikke et forhold mye å gro på syns nå jeg. Hadde en mann vært helt anderledes i virkeligheten en på bildet så ville jeg reagert. Nå blåser jeg i om en person har 20 kg for mye, men det handler om at du lyver. Anonymkode: 12800...383 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men jeg er jo ikke ute etter et sextreff. Har det så mye å si når jeg skal date noen? Jeg vil jo at en mann skal forelske seg i meg og min personlighet. En mann kan jo ikke forelske seg i meg hvis han ser bilde av kroppen min mtp hvordan den ser ut nå? Jeg ser bare så fæl ut på nye bilder. Ts. Anonymkode: 47609...172 Da er det jo nesten bedre å ikke ha noe profilbilde. For slik det er nå, så er profilen din på datingsiden misvisende. De tror de skriver med en person som ser ut på en måte som ikke stemmer overens med virkeligheten. Og utseendet har jo også litt å si, da man bør ha en gjensidig tiltrekning også, foruten å like personligheten til en person. Jeg syns det er på grensen til å være uærlig å legge ut ett bilde som ikke stemmer overens med virkeligheten. Og det kan jo være at du treffer mennesker som syns du har vært uærlig i dating-prosessen når de ser ett bilde av deg som ikke er likt slik du ser ut i dag. Hvis du derimot nevner underveis at du har lagt på deg 20 kg er det en ting. Hvorfor vil du ikke legge ut ett korrekt bilde av deg selv? Anonymkode: f8d23...e11 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Helt greit! Jeg har er profilbilde fra jeg var 20-åring, men begynner å nærme meg 40. 20 år spiller da ingen rolle, det er tross alt personligheten som teller. Anonymkode: 8c319...1dd 16
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Jeg ville gått på date med ei jente som var overvektig. Dama mi har noen kg ekstra uten at det er noen sak for meg. Hadde jeg gått på date møtt noen helt andre enn hvem jeg hadde sett og snakket med på datingsiden hadde det blitt tidlig kvelden og ikke møtt henne igjen! Ekte inntrykk er det beste!:) Anonymkode: 26c93...6f8 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 Gjør som du vil. Ser ingenting moralsk galt i å legge ut "juge"-blider, utover at du bør være forberedt på at folk er så overfladisk at de avviser deg om du er tjukkere enn de trodde. Så det må du tåle om du har "juge"-bilder. Ellers juger nå folk så det renner på datingprofiler uansett, så.. Anonymkode: 955d8...e70
Gjest supernova_87 Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men jeg er jo ikke ute etter et sextreff. Har det så mye å si når jeg skal date noen? Jeg vil jo at en mann skal forelske seg i meg og min personlighet. En mann kan jo ikke forelske seg i meg hvis han ser bilde av kroppen min mtp hvordan den ser ut nå? Jeg ser bare så fæl ut på nye bilder. Ts. Anonymkode: 47609...172 Ja, det er dumt, selv om du har planer om date dem og ikke kun sextreff. Utseende har noe å si for om man blir tiltrukket av et menneske, sånn er det bare. Dessuten sier det at du velger å vise et bilde av da du er 20kg lettere enn du er nå noe om din personlighet. Du skriver at det er jo din personlighet de skal forelske seg i, og man kan ikke se vekk i fra at valget med å velge et misvisende bilde og hvordan du omtaler deg selv, utseendet ditt og kroppen din sier noe om den personligheten. Og det er klart at en mann kan forelske seg i deg hvis han ser bilde av hvordan du ser ut nå. Du er selvmotsigende, var det ikke personligheten din han skulle forelske seg i? Nettopp derfor skal du bruke et bilde av hvordan du ser ut nå. Ikke et bilde der man ser at du er ukomfortabel med deg selv, men et bilde der du smiler og man ser at du har det bra og vel med deg selv. Og hvis det ikke er tilfellet, så anbefaler jeg deg virkelig å jobbe med det. Ja, kanskje man ikke ser så tipp topp ut med 20kg ekstra, men det er nesten en kjensgjerning at man ser enda mindre bra ut hvis man har 20kg ekstra og et elendig selvbilde. Derfor velger jeg å ha det vel med meg selv, helt faktisk så er jeg jo like tjukk, men det føles SÅ mye bedre for meg selv å være komfortabel sånn som dette, og jeg tror det påvirker utstråling, og sier noe om min personlighet. Det er noen som vil like deg akkurat sånn som du er, også selv om du er tjukk!
Gladius Veritatis Skrevet 5. juli 2016 #14 Skrevet 5. juli 2016 Må vere fullt lov å legge ut eit bilete med færre kilo. Eg har det på facebook, fordi det er det imaget eg vil gi. Det er ikkje meir løgn enn å legge ut eit barndomsbilete av seg sjølv.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #15 Skrevet 5. juli 2016 Har møtt noen av de som har gamle bilder av seg, noe a la det du selv gjør. De dumpet jeg glatt. Da sa jeg bare rett ut at de ikke så sånn ut på bildet og snudd i døra. Jeg har datet en som hadde noen kilo for mye, men da var han åpen om det. Lyver du, må du også være forberedt på å treffe noen som snur i døra. Du kaster bort deres og din tid. Anonymkode: e4f09...48c 7
Tibbie Skrevet 5. juli 2016 #16 Skrevet 5. juli 2016 Det kommer an på... Skal det bare bli uskyldig nettflørt? I så fall gjør det ingenting. Skal du møte personene du dater? Da bør du ha et oppdatert bilde for din egen del. Du kommer til å bli kjempenervøs og kjempeusikker på å møte han når du vet at han ser for seg en annen kropp. Forhåpentligvis er det noe han ikke bryr seg om, men dette er jo menn du ikke kjenner. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #17 Skrevet 5. juli 2016 For meg så blir det å lyve, å gi seg ut for noen mann ikke er. Ærlighet er for meg veldig viktig, og lyver noen så tidlig, så ser de ikke meg igjen. Og jeg har gått på date med overvektige menn. Så er ikke så overflatisk. Men det er det å føle seg lurt. Anonymkode: f981d...4d4 2
Kattugla Skrevet 5. juli 2016 #18 Skrevet 5. juli 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men jeg er jo ikke ute etter et sextreff. Har det så mye å si når jeg skal date noen? Jeg vil jo at en mann skal forelske seg i meg og min personlighet. En mann kan jo ikke forelske seg i meg hvis han ser bilde av kroppen min mtp hvordan den ser ut nå? Jeg ser bare så fæl ut på nye bilder. Ts. Anonymkode: 47609...172 Det vil bare slå tilbake på deg. Altså det blir fort mer negativt at du fremstår som uærlig, enn at du har noen ekstra kilo. Det er mange menn som liker frodige jenter, men få som liker å føle seg lurt. 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #19 Skrevet 5. juli 2016 Ja det er dumt, du lyver/lurer folk. Når jeg har vært på date, og bildet da viser seg å være kilo lettere/10 år gammelt etc, så funker ikke det alså. Ingen liker å føle seg lurt. Anonymkode: a871f...f47 2
Gjest Jessica Skrevet 5. juli 2016 #20 Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja men jeg er jo ikke ute etter et sextreff. Har det så mye å si når jeg skal date noen? Jeg vil jo at en mann skal forelske seg i meg og min personlighet. En mann kan jo ikke forelske seg i meg hvis han ser bilde av kroppen min mtp hvordan den ser ut nå? Jeg ser bare så fæl ut på nye bilder. Ts. Anonymkode: 47609...172 Forventer du at en mann skal forelske seg i den kroppen som du selv ikke liker ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå