Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan innføre kopp til baby? Heller dere selv mens baby er på fanget? Eller lar dere de holde på til de til slutt skjønner det selv?

Babyen min er 6 mnd og hater flaske. Kan drikke fra skje, men det tar selvsagt lang tid og blir masse søl. Forsøkt tutekopp, men det var visst ikke noe særlig. 

Anonymkode: e3384...76d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ga litt fra kopp når baby satt på fanget, og ellers lit vi han styre selv. Starta med bittelitt vann i koppen bare. Og en litt tung kopp slik så den var lettere å styre for han. Lette kopper ble det bare søl av.

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å la baby drikke fra vanlig glass mens du holder? Både barn og glass?

For at barnet skal forstå at det kommer drikke ut av koppen så må barnet få hjelp med prinsippet. Tutekopper kan kreve ganske mye kraft å få sugd væske ut av. Særlig di sølefrie koppene. 

Anonymkode: 1e306...50c

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, atropos skrev:

Vi ga litt fra kopp når baby satt på fanget, og ellers lit vi han styre selv. Starta med bittelitt vann i koppen bare. Og en litt tung kopp slik så den var lettere å styre for han. Lette kopper ble det bare søl av.

TS: Da skal jeg se om jeg finner noe tungt i skapet. Takk for tips!

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å la baby drikke fra vanlig glass mens du holder? Både barn og glass?

For at barnet skal forstå at det kommer drikke ut av koppen så må barnet få hjelp med prinsippet. Tutekopper kan kreve ganske mye kraft å få sugd væske ut av. Særlig di sølefrie koppene. 

Anonymkode: 1e306...50c

Nei har ikke prøvd det. Da skal jeg prøve på det etterpå. Takk for svar! 

Anonymkode: e3384...76d

Skrevet

Jeg kjøpte sugerørskopp fra Avent når mini var 9 mnd. Da han fant ut hvordan han skulle suge (tok litt tid, men noen babyen forstår det fort) så går vannet ned på høykant. Blir mindre søl enn med glass/kopp da han prøver å hjelpe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...