AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Vi har en datter på 3.5 år. Siste 6 mnd har hun vært mamma falt så til de grader! Pappan prøver stadig å få innpass,han tar også styringen med resultat som styrthyling. Med få unntak er det jeg som har lagt henne på kvelden. Nå begynner jeg bli lei. Pappan har tvangslagt-hiktende har hikstende seg i søvn hver gang. Jeg har dratt ut av Huset - samme resultat. Er det normalt at 3-åringer er så mamma daler? Anonymkode: a036c...a49 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har en datter på 3.5 år. Siste 6 mnd har hun vært mamma falt så til de grader! Pappan prøver stadig å få innpass,han tar også styringen med resultat som styrthyling. Med få unntak er det jeg som har lagt henne på kvelden. Nå begynner jeg bli lei. Pappan har tvangslagt-hiktende har hikstende seg i søvn hver gang. Jeg har dratt ut av Huset - samme resultat. Er det normalt at 3-åringer er så mamma daler? Anonymkode: a036c...a49 Anonymkode: 62e1a...1d7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Det går nok over som alle andre faser. Kan du ikke bare legge henne du da? Er det så stress for deg å lese/synge litt? Anonymkode: 14a53...9cc
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Prøvd motsatt psykologi? Pappa sier: jeg skal ihvert fall ikke legge deg. Det er bare mamma som skal legge deg. Jeg kan jo legge deg Nei, obs! Jeg glemte meg! Det skal ikke jeg gjøre. Gå til mamma da, så hun kan legge deg. Du får ikke lov til å bli lagt av meg. Jeg kunne sunget og lest og tuller jo mye på badet, men det går jo ikke. Nei. Det er jo bare mamma som skal legge osv osv. Så skal dere se hun plutselig ombestemmer seg, hvis det er HUN som velger pappa en dag. Kanskje verd et forsøk? Mamma legger. Neste kveld, pappa spør: kan jeg få legge deg i dag? Nei. Neste kveld: jeg har så lyst til å legge deg, går det bra tror du? Nei. Nei, hvorfor ikke? Ok, i morgen da. Til hun bestemmer at nå er det pappas tur, noe pappa blir kjempeglad for.... Mye dilling og dulling, men bedre enn hylskrik og tvangslegging. Anonymkode: 58097...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 La han legge henne hver kveld til hun slutter med den hylingen sin, det er jo ikke akkurat snakk om en skummel fremmed da. Unger trenger grenser! (og ja de trenger trygghet men det kan de da få jaggu av sin far også) Anonymkode: 81809...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: La han legge henne hver kveld til hun slutter med den hylingen sin, det er jo ikke akkurat snakk om en skummel fremmed da. Unger trenger grenser! (og ja de trenger trygghet men det kan de da få jaggu av sin far også) Anonymkode: 81809...fa5 Det er slett ikke sikkert at det barnet trenger far mest for å få trygghet akkurat nå, nei... Vi har primære omsorgspersoner. Anonymkode: 87761...a98
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Mamma og pappa bestemmer. Hun ønsker å se dette i praksis! Gjør slik dere vil med god samvittighet. At hun hylgråter og skaper seg viser jo bare at hun er trygg på far, men hun undersøker muligheten for å kunne påvirke. Anonymkode: 28bd5...a81 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå