Mari Y Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Jeg kom til å tenke på denne boka, i forbindelse med en annen tråd her inne. Den er skrevet av Nikki Sixx, og handler om vedkommendes heroinmissbruk. Er det noen som har lest den? Hvordan er boka? Jeg har jo the dirt, biografien til Motley Crue. Og selv om jeg ikke er veldig fan av musikken til MC, kommer jeg nok til å lese den når det kommer til stykket. Jeg bare lurer, for selv om førstnevnte er garantert en viktig bok, bør man sikkert forberede seg på at det er en bok med ganske tøffe innhold?
solfaktor1 Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Jeg har ikke lest den enda, men den er på ønskelista. Jeg har også lest The Dirt (jeg gråt litt da Vince Neil skrev om datterens død, utrolig godt skrevet). Jeg kan poste her om jeg leser Heroin Diaries i nærmeste fremtid.
Mari Y Skrevet 14. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2016 Den 9.7.2016 at 20.01, solfaktor1 skrev: Jeg har ikke lest den enda, men den er på ønskelista. Jeg har også lest The Dirt (jeg gråt litt da Vince Neil skrev om datterens død, utrolig godt skrevet). Jeg kan poste her om jeg leser Heroin Diaries i nærmeste fremtid. Takk:)
Fandenivoldsk Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 (endret) Jeg har den, og har lest den flere ganger. Er Crüe-fan da, men tror jeg hadde likt den uansett Den gir et bra innblikk i livet til en rusmisbruker, både sett fra innsiden og utsiden. Sterk lesning innimellom, men ikke noe altfor voldsomt, synes jeg. Endret 16. juli 2016 av Fnisu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå