AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Noe jeg har observert er at det er mye enklere for kvinner å få flere 100 likes på bilder de poster på f.eks Facebook, instagram osv, men jeg ser sjeldent samme tendenser med menn med mindre det er en kjendis. Hvorfor er det slik? (nå er det ikke snakk om helt vanlige bilder av jenter og ikke bilder der brystene er i fokus, selv om de ofte forekommer) Anonymkode: c099a...535
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Hva er poenget med mange likes? Er jo helt uinteressant Anonymkode: f2082...b44 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med mange likes? Er jo helt uinteressant Anonymkode: f2082...b44 Synes det bare er interessant at kvinner får flere 100 likes på bilder mens menn, selv om de er attraktive, veltrente osv aldri får i nærheten av samme oppmerksomhet Anonymkode: c099a...535
urenluren Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Har sett mange menn som får like mange likes. Det kommer vel mer an på hvor mange venner/følgere man har og hvor populær man er. Er man ung, attraktiv og veltrent f.eks får man relativt mange likes, uavhengig av kjønn.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Kommer nok an på omgangskretsen man har. Selv går jeg på et studie hvor man pepres med likes uavhengig av om man er gutt eller jente. Trenger ikke være populær heller så lenge folk vet at du er på studiet så får du likes av de andre på studiet. Selv er jeg mann og fikk 350 likes på et bilde jeg la ut for to dager siden. Og jeg gjør ikke annet enn å henge i leiligheten sammen med samboeren min. Er kun med på det obligatoriske på studiet. Anonymkode: e9d5f...7ce
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Av mine facebook og instagramvenner er det ingen som får 100 likes. Med unntak av når de poster bilde av en nyfødt for å annonse nytt familiemedlem. Anonymkode: 6a72f...001
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe jeg har observert er at det er mye enklere for kvinner å få flere 100 likes på bilder de poster på f.eks Facebook, instagram osv, men jeg ser sjeldent samme tendenser med menn med mindre det er en kjendis. Hvorfor er det slik? (nå er det ikke snakk om helt vanlige bilder av jenter og ikke bilder der brystene er i fokus, selv om de ofte forekommer) Anonymkode: c099a...535 Sist jeg la ut noe på sosiale medier så fikk jeg to likes, kjenner ingen som en gang kan nærme seg 50 likes på bilder de poster på f.eks instagram eller facebook.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 Regner med kvinner er de som gir flest likes også. Kvinner er mer obs på hvordan folk føler seg, og at det å gi en like kan få en annen person til å føle seg bra. Så jeg tror de er jevnt over mer rause med likes, og får da flere tilbake. Kanskje det ogsåp har litt med at menn blir sett på som litt mer selvstendige, at de trenger ikke likes for å føle seg bra. At menn er litt mer "tøffe" og trenger ikke likes. Anonymkode: f9f08...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå