Gå til innhold

Klesstørrelser på H&M


SuperNova

Anbefalte innlegg

Har størrelsene på H&M blitt større? Jeg har pleid å bruke large, men i dag måtte jeg ha medium i alt jeg prøvde.

Noen som vet?

(Kanskje jeg rett og slett har gått ned i vekt...jeg har ikke vekt hjemme, så jeg får ikke sjekka.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjedde med meg.

Tror de har gjort alle størrelsene en str større, jeg har ihvertfall ikke gått ned i vekt.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har størrelsene på H&M blitt større? Jeg har pleid å bruke large, men i dag måtte jeg ha medium i alt jeg prøvde.

Jeg synes det virker som om klærne er blitt mindre jeg. Normalt bruker jeg størrelse 32-34-36, men måtte opp i strl 38 i en topp her om dagen. (Jeg har ikke lagt på meg) :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes at størrelsene er forskjellige! Jeg har prøvd for store klær i 36 og for små i 42, så på H&M må jeg prøve klærne før jeg kjøper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippe at som vanlig er det enormt variasjon i str....Jeg opplever mye rart i H&M når det gjelder str. og jeg vet at jeg må bare prøve mye, sånn er det med den butikk... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Jeg opplever også at størrelsene varierer voldsomt. I vår fikk jeg feks et skjørt i str 38 som var for vidt i livet, mens en bukse i 44 føltes trang over ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt er en stund siden nå, men h&m gjorde om størrelsene sine ja. Før passet small til meg på voksenavdelingen, nå er det for stort.

På ungdomsavdelingen er størrelsene som de var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M blir verre og verre synes jeg... Flott at de har inført flere størrelser, for en som er 34/36 gjør det underverker, men det er jo så dårlig kvalitet! Vet man får det man betaler for, men det er helt forferdelig!

Kjøpte to hvite, enkle gensere, en i 34 og en i 36, begge krøp opp til rundt navelen og langt opp på armene etter EN vask. Så sist, da jeg skulle kjøe en enkel baggy bukse, klinte jeg til med 38 i en bukse. Mulig jeg var svært blond den dagen, for den passet selvfølgelig ikke i livet (prøverom er for feiginger), så denne holdes nå oppe av belte o.l. MEN; den passet i bena da :)

Uansett, fant hvite gensere et annet sted, dyrere, men de holder størrelsen.

Drittlei H&M nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...