SuperNova Skrevet 6. november 2004 #1 Skrevet 6. november 2004 Har størrelsene på H&M blitt større? Jeg har pleid å bruke large, men i dag måtte jeg ha medium i alt jeg prøvde. Noen som vet? (Kanskje jeg rett og slett har gått ned i vekt...jeg har ikke vekt hjemme, så jeg får ikke sjekka.)
Carmen_ Skrevet 6. november 2004 #2 Skrevet 6. november 2004 tror det. Når jeg bestilte fra rowels var mye for stor. men aner ikke om det har noe med butikkklærne å gjøre?
CheapChampagne Skrevet 6. november 2004 #3 Skrevet 6. november 2004 Det samme skjedde med meg. Tror de har gjort alle størrelsene en str større, jeg har ihvertfall ikke gått ned i vekt.. :-?
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2004 #4 Skrevet 7. november 2004 Har størrelsene på H&M blitt større? Jeg har pleid å bruke large, men i dag måtte jeg ha medium i alt jeg prøvde. Jeg synes det virker som om klærne er blitt mindre jeg. Normalt bruker jeg størrelse 32-34-36, men måtte opp i strl 38 i en topp her om dagen. (Jeg har ikke lagt på meg) :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #5 Skrevet 7. november 2004 Jeg synes at størrelsene er forskjellige! Jeg har prøvd for store klær i 36 og for små i 42, så på H&M må jeg prøve klærne før jeg kjøper!
missfidget Skrevet 7. november 2004 #6 Skrevet 7. november 2004 Jeg tippe at som vanlig er det enormt variasjon i str....Jeg opplever mye rart i H&M når det gjelder str. og jeg vet at jeg må bare prøve mye, sånn er det med den butikk... :-)
Gjest Hilde K S Skrevet 7. november 2004 #7 Skrevet 7. november 2004 Jeg opplever også at størrelsene varierer voldsomt. I vår fikk jeg feks et skjørt i str 38 som var for vidt i livet, mens en bukse i 44 føltes trang over ræva.
-Fisken- Skrevet 7. november 2004 #8 Skrevet 7. november 2004 DEt er en stund siden nå, men h&m gjorde om størrelsene sine ja. Før passet small til meg på voksenavdelingen, nå er det for stort. På ungdomsavdelingen er størrelsene som de var.
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #9 Skrevet 7. november 2004 Er en stund siden de forandret str ja. Før var M 38-40 tror jeg, nå er det vel 40-42 som tilsvarer medium.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2004 #10 Skrevet 7. november 2004 H&M blir verre og verre synes jeg... Flott at de har inført flere størrelser, for en som er 34/36 gjør det underverker, men det er jo så dårlig kvalitet! Vet man får det man betaler for, men det er helt forferdelig! Kjøpte to hvite, enkle gensere, en i 34 og en i 36, begge krøp opp til rundt navelen og langt opp på armene etter EN vask. Så sist, da jeg skulle kjøe en enkel baggy bukse, klinte jeg til med 38 i en bukse. Mulig jeg var svært blond den dagen, for den passet selvfølgelig ikke i livet (prøverom er for feiginger), så denne holdes nå oppe av belte o.l. MEN; den passet i bena da Uansett, fant hvite gensere et annet sted, dyrere, men de holder størrelsen. Drittlei H&M nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå