Gå til innhold

utkledningsbryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes egentlig det hørtes artig ut med utkledingsbryllup.  Hadde kledd meg ut i Harry Potter Smygard uniform.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pen kjole eventuelt grønn, Robin Hood hatt, bil og bue (eller løst belte rundt kjolen med "kniv")

Anonymkode: 50e1b...a86

• Liker 1
Gjest Dorey
Skrevet

Det hørtes skikkelig kleint ut. Rett og slett :/

Skrevet

Eller hva med japansk kimono, Geisha?

Passer Suits-klær-manns kimonoDeluxe Geisha Voksen drakt - Japanske antrekk

Vil anbefale deg å sjekke ut denne linken, der har de alt: http://www.fantastiskekostymer.no/

Nå er jo ikke kjoler fra slike kostymebutikker noe lekre, litt plastic fantastic, jfr du skal i bryllup, men hvis du trenger tilbehør som parykk eller noe, så kan man finne mye til en billig penge. Om ikke annet kan man få litt ideer.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Dorey skrev:

Hun spør om forslag til hva hun kan kle seg ut som, ikke om det er kleint eller ikke....

Anonymkode: d9d81...33f

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Dorey skrev:

Det kan nok gå begge veger :) Tenkte først OH NO! Men så er det det brudeparet drømmer om da, tror de elsker å kle seg ut og gjør det ganske ofte hjemme osv, så da vil jeg bidra til å gjøre dagen deres spesiell. Det kan og bli veldig gøy da :)

Anonymkode: a0aae...671

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det kan nok gå begge veger :) Tenkte først OH NO! Men så er det det brudeparet drømmer om da, tror de elsker å kle seg ut og gjør det ganske ofte hjemme osv, så da vil jeg bidra til å gjøre dagen deres spesiell. Det kan og bli veldig gøy da :)

Anonymkode: a0aae...671

Syns det virker kjempegøy, jeg, men det skjønner du vel på engasjementet mitt for denne tråden:fnise:, går jo ennå rundt her og prøver å finne gode, nye ideer til deg;).

Så lenge det ikke blir et "billig" halloween show det hele, så tror jeg det bare blir artig.

• Liker 1
Gjest Tom/Loki
Skrevet

Tror jeg hadde valgt å kle meg ut som en vampyr eller kanskje en krigsgudinne......

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Dorey skrev:

Du virker rimelig humørløs...:glare:  Utkledningsbryllup høres morsomt og annerledes ut, synes jeg.  Bra det finnes noen som evner å ikke følge strømmen :-) 

Så til saken. Hva med å kle seg ut i 17-eller 18-hundretalls stil? Her er det mange vakre og overdådige kreasjoner å velge i mellom. 

Eller å kle seg ut som nonne og/eller munk kunne jo også være gøy. :icon_lol:

Anonymkode: 4211c...162

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker rimelig humørløs...:glare:  Utkledningsbryllup høres morsomt og annerledes ut, synes jeg.  Bra det finnes noen som evner å ikke følge strømmen :-)

Så til saken. Hva med å kle seg ut i 17-eller 18-hundretalls stil? Her er det mange vakre og overdådige kreasjoner å velge i mellom.

Eller å kle seg ut som nonne og/eller munk kunne jo også være gøy. :icon_lol:

Anonymkode: 4211c...162

God ide! Det ville i alle fall jeg likt, fordi da har man muligheten til virkelig å pynte seg, det er jo gøy for oss jenter når man først skal i bryllup:). Ikke ofte man får den sjansen. En finger på 1700-tallet!

1758+Francois+Boucher.+madame+de+Pompadokeira-knightley-the-duchess-of-devonshir

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...