Gå til innhold

utkledningsbryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bedt I et bryllup til høsten hvor alle må kle seg ut... Hva ville du kledd deg ut som? Vil ikke se tacky ut...

Anonymkode: a0aae...671

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kledd meg ut som seriemorder. De ser ut som helt vanlige folk. Så da kan du kle deg i helt normale klær, og slippe å stresse med å finne noe spesielt til anledningen. 

Anonymkode: d398e...8a2

• Liker 3
Skrevet

Står det ingenting om tema?

Hvis ikke hadde jeg kledd meg ut som bruden :ph34r:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

uff..utkledning i bryllup høres litt trist ut. Men hva er tema da?

Anonymkode: fb23a...331

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hm.. Spesielt..! 

Jeg ville kledd meg pent med aftenkjole, lange hansker og pen sminke/hår og så hatt en maske (enten med strikk eller (helst) på pinne). Kostymer har en tendens til å delvis forsvinne/tas av ila kvelden, og da er du enda pent kledd. Du kan f.els kjøre hår og sminke som 20/30-talls for å ha et alibi

Endret av ablaze
  • Liker 4
Skrevet

Så kult, gøy med bryllup som er litt annerledes:)

Hva med Marilyn Monroe? Kjør stilen fullt ut, med parykk, 50-talls kjole og knallrød leppestift?

220px-Marilyn_Monroe_photo_pose_Seven_Ye

• Liker 1
Skrevet

Har sett flere utkledningsbutikker som har Monroe-klær og tilbehør. Dette er to kjoler som f.eks kan brukes. De kjøpes seff ikke som dyre kjoler, men som kopi. Så kan du gjøre det så fancy som du selv vil/ tenker passer i et bryllup.

marilynmonroekjoler.jpg

Skrevet

Google "maskeradeball masker" og få tak en fin slik. Så har du pen lang kjole, det blir fint.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eller så kan du være hun som "stole the show" i bryllupet, selveste Askepott:fnise::fnise:

cinderella.jpg

Anonymkode: d9d81...33f

• Liker 3
Skrevet

Askepott blir vell kanskje litt feil ifht at det er et bryllup, tenker jeg da, må i så fall ikke stjele kveldens prins, brudgommen:fnise:, men fin kjole:). Hva med Kleopatra? Kjører på med bilder jeg:)

cleopatra-elizabeth-taylor.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å kle deg ut som høygravid?? Da kan du loffe rundt med flekkete joggebukser, døll t-skjorte og fett hår til alle kanter. Grei skuring.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å kle deg ut som høygravid?? Da kan du loffe rundt med flekkete joggebukser, døll t-skjorte og fett hår til alle kanter. Grei skuring.

Men da går det kanskje ikke an å drikke alkohol?? Hmmmm.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kledd meg ut som trailer park trash. På meg joggebukse, komfy tskjorte, hettejakke, tenissokker og crocks. Håret i strikk, null sminke. Hatt med min egen øl og hjemmebrent i en bærepose.

Anonymkode: 159c6...7f1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde kledd meg ut som trailer park trash. På meg joggebukse, komfy tskjorte, hettejakke, tenissokker og crocks. Håret i strikk, null sminke. Hatt med min egen øl og hjemmebrent i en bærepose.

Anonymkode: 159c6...7f1

Prøv da i så fall å sove minimalt i forkant, så du får opparbeidet deg noen solide blå ringer under øynene. Veldig bra om håret ditt da også har en kraftig ettervekst, ala gulrotblondt med sort bunn. Fint med litt shabby tenner også. Ta med røyk sammen med den ølen og heimerten.  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Siden det er et bryllup, hadde jeg valgt noe som kan kombineres med pentøy. Det er ikke sikkert alle i den eldre garde synes påfunnet er like morsomt som brudeparets venner, og da kan det være litt kleint å gå som Lara Croft hele kvelden blant kjoler og dresser... 

Det enkleste er å velge en kjole i en hvilken som helst farge, og så kle seg ut med tilbehør med utgangspunkt i denne fargen. Med en svart kjole (usikker på om de tradisjonelle reglene for fargevalg kan gjelde her?) kan du være spion med en liten lekepistol eller ha på katteører. Sommerfuglvinger er en enkel løsning. Prikkete kjole og museører = Minnie mus. 

Har brudeparet gitt noen forklaring/føring på kleskoden? Ser de for seg et elegant maskeradeball, eller en slags Halloween-fest?

Anonymkode: 8aa17...0dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hallo TS, hvor blir det av deg?? Du la ut en tråd, men svarer jo ikke på den. Er bryllupet avlyst??

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo TS, hvor blir det av deg?? Du la ut en tråd, men svarer jo ikke på den. Er bryllupet avlyst??

Jeg dro på jobb.. Må man være pålogget konstant selv om man har laget en tråd??

Takk for mange gode innspill(de seriøse og de useriøse var morsomme). Det er ikke et tema, det bes om at det ikke er skrekk eller brudeaktig. Ellers fritt fram. Vil ikke ha noe som blir for sexy. Cleopatra og marilyn var gode forslag!

Anonymkode: a0aae...671

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tatt på meg en svart, elegant kjole og en maskerademaske. Mulig jeg hadde funnet en slags hae, men tviler på det.

The-Cat-Masquerade-Masks-for-women.jpg

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hadde ordna med vinger og pil og bue,og en passende maske. Amor måtte jo vært passende? Men tror jeg ville hatt klær på :-D 

Nei,men så kult med utkledning!

AnonymBruker
Skrevet

Cheerleader? Klipp opp noen plastposer i strimler som du bruker til slike duske-saker. Ha på deg kort skjørt, og en college-aktig t-skjorte. Noe glitter/stjerner på kinnene a la One Tree Hill, og du er klar for kvelden.

Anonymkode: a43b9...d71

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...