AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Ja da har jeg startet på dette, og idag på dag 2 er jeg så sykt støl i hele kroppen (fra leggene til skuldrene). Planen var jo å fortsette i dag, men klarer såvidt å gå normalt. Meningen er jo å trene hver dag i 30 dager, men er det lurt når jeg er såå stiv og støl? Andre med erfaringer fra 30 days shred? ) Anonymkode: 8998f...8e8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Jeg også var kjempestøl, gikk jo som en tulling. Men for meg synes jeg det var bedre å være støl, da gjorde det liksom vondt uansett hva slags øvelse jeg gjorde, så det var vanskeligere for meg å gi opp (hvis det ga noen mening). Hvis du aldri har det behagelig liksom, så vet du ikke hvor godt du KUNNE hatt det når du ikke gjør en øvelse. Pluss at jeg følte at jeg virkelig hadde stått på, så da var stølheten mer enn positiv bekreftelse på at jeg hadde gjort det bra. Bare å holde ut, jeg angrer ikke. Anonymkode: dcd7a...85b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Takk for svar! Sitter å kvinner meg opp nå Har du tatt hele programmet? Isåfall, hvordan gikk det? Ts Anonymkode: 8998f...8e8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Sitter å kvinner meg opp nå Har du tatt hele programmet? Isåfall, hvordan gikk det? Ts Anonymkode: 8998f...8e8 Er på dag 22 (hadde én juksedag hvor jeg ikke gjorde noenting da ) men føler meg desidert bedre i form enn hva jeg noensinne har vært. Skal ærlig si at jeg ikke har gått ned mange kilo, men har likevel blitt langt smalere, har definitivt mistet en god del cm rundt liv og lår. Kan sverge på at det stikker en liten sixpack frem der under genseren, men det kan nå bare være meg. Uansett; føler meg mye bedre i form, og føler at dette i grunn var en fin måte å faktisk få trening som en fast vane i hverdagen på. Anonymkode: dcd7a...85b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Så flott! Planen her er ikke nødvendigvis å gå masse ned i vekt, men heller stramme litt opp og endre litt kosthold samtidig. Kom meg gjennom i dag også, og det var absolutt ikke så ille som jeg fryktet selvom push up var verre i dag en i går. Var nesten litt forbauset når det plutselig var ferdig 😂 Ts Anonymkode: 8998f...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå